۶۵۶۸۳۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

راز هواپیمای گمشده مالزی فاش می شود؟

یک شرکت اکتشاف دریایی آمریکا تحت عنوان &#۰۳۹;ابدیت اقیانوس&#۰۳۹; بزودی تحقیقات جدیدی را برای جستجو و یافتن هواپیمای گمشده ام.اچ ۳۷۰ مالزی که یکی از مهمترین اسرار هوانوردی جهان است، آغاز می کند.

خبرگزاری ایرنا: یک شرکت اکتشاف دریایی آمریکا تحت عنوان 'ابدیت اقیانوس' بزودی تحقیقات جدیدی را برای جستجو و یافتن هواپیمای گمشده ام.اچ ۳۷۰ مالزی که یکی از مهمترین اسرار هوانوردی جهان است، آغاز می کند.
آغاز تحقیقات این شرکت خصوصی آمریکایی یک سال پس از آن‌که عملیات اکتشاف به رهبری استرالیا در ماه ژانویه ۲۰۱۷ (۹۵) بدون نتیجه پایان یافت، انجام می‌شود.
یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷مالزی در ماه مارس ۲۰۱۴ (اسفند ۹۲) با ۲۳۹ سرنشین عمدتا چینی‌تبار که دونفر ازآنها ایرانی‌ بودند ،حین پرواز از کوالالامپور به پکن ناپدید شد.
تحقیقات دریایی‌ در این زمینه به رهبری شرکت های استرالیایی در نوع خودش از بزرگترین‌ عملیات اکتشاف اعماق دریاها در تاریخ دریانودی منطقه جنوب شرق آسیا محسوب می‌شد.
دراین جستجو ی دریایی به وسعت ۱۲ هزار کیلومتر مربع صرفا سه تکه از بقایای هواپیما در سواحل غربی اقیانوس هند یافت شد.به همین علت این عملیات ژانویه‌ سال گذشته پایان یافت اما اکنون انتظار می‌رود با ورود شرکت جدید آمریکایی ،تحقیقات برای یافتن هواپیمای گمشده مالزی از سر گرفته شود.
شرکت اکتشاف «ابدیت اقیانوس» علت عزیمت زودهنگام کشتی فوق پیشرفته اکتشاف دریایی خود را به جنوب اقیانوس هند صرفه جویی در وقت، عنوان کرده است. این شرکت درصورتی که موفق به اکتشاف شود ،دستمزد دریافت خواهد کرد. اتاقک های خودران زیرآبی فوق پیشرفته قابلیت جستجو در عمق ۶ هزار متری اعماق اقیانوس ها رادارد که کارشناسان این شرکت را قادر به تحلیل داده ها از روی تصاویر و نقشه های تهیه شده خواهد کرد.قرار است منطقه ای به وسعت ۱۳۰ هزار کیلومتر مربع در در اعماق آبهای جنوب اقیانوس هند در حیطه عملیات جستجو قرار گیرد.
«عزیز کاپراوی» معاون وزیر راه مالزی روز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد : بزودی نتایج نهایی مذاکرات با «ابدیت اقیانوس» اعلام می شود.
دولت مالزی پس از وقوع این سانحه هوایی تاکنون مورد انتقاد قرار داشته است. خانواده های قربانیان همچنان از دولت این کشور می خواهند تا علت وقوع این سانحه را اعلام کند.

بسیاری از فعالان مدنی نیز همچنان این موضوع را در شبکه های اجتماعی پیگیری می کنند . به اعتقاد آنها سوال ها مهمی درمورد علت وقوع سانحه و پیدانشدن این هواپیما وجود دارد که تاکنون پاسخ داده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج