۶۵۶۴۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«شعله ور» فیلمی درباره «حسادت»

حمید نعمت‌الله گفت: ««شعله‌ور» درباره کسی است که حسادت می‌ورزد،هم به آثار قبلی‌ام، هم شبیه است و هم نیست!

خبرگزاری صبا: حمید نعمت‌الله امسال با «شعله‌ور» پنجمین حضورش را به عنوان کارگردان در جشنواره فیلم فجر تجربه می‌‌کند. او که در تمام حضورهایش در فجر، موفق بوده باز هم با یک فیلم اجتماعی دیگر پا به این جشنواره گذاشته است. نعمت‌الله که پیش از این با بوتیک، بی‌پولی، آرایش غلیظ و رگ خواب در ادوار جشنواره شرکت کرده، درباره شباهت‌ فیلم تازه‌اش با کارهای قبلی توضیح داد: اینکه با فیلم‌‌های خودم متفاوت است یا نه، باید بگویم منطقی نیست که بخواهم فیلم تکراری بسازم ،اما معنایش هم این نیست که هر فیلم نقطه مقابل فیلم قبلی باشد. می‌توانم این طور بگویم که «شعله‌ور» هم به فیلم‌های قبلی‌ام شبیه است و هم نیست!

وی برای ساخت فیلم جدیدش مدتی را در سیستان و بلوچستان گذراند و فیلمبرداری آن را در این استان محروم انجام داد. او درباره فضایی که در «شعله‌ور» ترسیم کرده، گفت:فضایی که اغلب ما از خطه سیستان و بلوچستان در ذهن داریم، تصویر عمومی کم و بیش درستی است. با تجسم این تصویر، فضای فیلم تا حدودی دست تان می‌آید و می‌ماند آدم‌های فیلم. داستان درباره کسی است که حسادت می‌ورزد.
او قبل از دیده شدن فیلمش درباره آن توضیح نمی‌دهد، اما درباره پیش‌بینی‌اش عنوان کرد: امیدوارم بیش از فیلم من و بیش از جشنواره، اتفاق‌های خوبی برای ملت ایران رخ دهد.

حداقل می‌شود کاری کرد هوا کمی تمیزتر باشد، اگر نمی‌شود جلوی زلزله را گرفت، لابد می‌شود شرایط زندگی مردم بهتر شود، وقتی کشور ثروتمندی هستیم.

امین حیایی، زهرا خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد.

عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از :نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد و راضیه جباری، تهیه کننده محمدرضاشفیعی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج