جاباما
۶۵۶۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: طارمی خودش باید تصمیم بگیرد

حمید درخشان سرمربی سابق نفت تهران می گوید که تا حالا هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده است.

ورزش سه: حمید درخشان سرمربی سابق تیم نفت تهران در مورد آخرین وضعیت خود پس از استعفا از تیم نفت تهران و مطالبات خود از این باشگاه گفت: ما از زمانی که به باشگاه وارد شدیم چه در زمان شرکت بهنام پیش رو و چه در زمان مدیریت آقای جهانیان تمام تلاش خود را کردیم، اما طی این مدت مشکلاتی داشتیم و این مسائل باعث شد تا روند تیم رشد تیم سرعت نگیرد و متاسفانه تا این لحظه هیچ دریافتی نداشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه طی این مدت تغییر و تحولات زیادی انجام شد؛ حالا هم که مالکیت جدید آمده و اینطور که می گویند خوب کار می کند و امیدوارم با حضور آنها بچه ها شرایط بهتری پیدا کنند و ثبات در تیم ایجاد شود و حقشان را بگیرند. امیدوارم این تیم را در ادامه راه کمک کنند تا در لیگ برتر بماند و برای فصل آینده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
درخشان در مورد اینکه آیا نفت تهران با این شرایط می تواند در لیگ برتر باقی بماند، افزود: الان فرصت زیاد و شانس زیادی برای باقی ماندن دارند. همانطور که تیم های بالاتر و پایین تر شانس ماندن در رقابت ها را دارند، نفت هم می تواند ولی باید امکانات مورد نیاز فراهم باشد.

سرمربی سابق نفت تهران در مورد مطالبات خود از باشگاه نفت و اینکه با توجه به تغییرات متعدد مدیرتی چه کسی پاسخگوی مطالبات بازیکنان و مربیان قبلی خواهد بود، عنوان کرد: وقتی انتقال انجام می شود، مسئولیت با تیم جدیدی است که کار را در دست دارند. همانطور که آقای جهانیان گفتند که تعهدات را انجام می دهیم، تعهدات قبلی هم بر عهده نفرات جدید است.
وی در مورد اینکه چه میزان از مطالبات خود را دریافت کرده، بیان کرد: هیچ پولی تا حالا دریافت نکردیم. اسناد هم موجود است و اگر پولی به ما داده اند با سند ثابت کنند. الان هم که عذر ما خواسته اند و حق طبیعی ما است که پیگیر مطالبات خود باشیم. من به دوستانم گفته ام که نامه بنویسند تا به فدراسیون بدهیم. اینکه وقتی کادر جدید آمد، کادر قبلی را را فراموش کنند درست نیست. حالا هم ما در کمیته تعیین وضعیت پیگیر مطالبات خود هستیم و در صورتی که جواب نگیریم خوشبختانه AFC به این مسائل وارد شده؛ حسن این کار این است که نمی گذارد مطالبات انباشته شود و به هر ترتیب توافقی حاصل می شود تا مطالبات انباشته نشود.

درخشان که در دو برهه هدایت نفت تهران را به جای علی کریمی به عهده گرفت، در مورد اینکه اگر زمان به عقب بازمی گشت باز هم این کار را می کرد، توضیح داد: شما هیچ وقت از آینده خبر ندارید. زمانی که استان تهران آدمی را تایید می کند که صلاحیت اداره کردن دارد، ما باید چه کار کنیم؟ منطقی این است که ما هم نظر آنها را قبول کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و اینکه آیا این تیم با توجه به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی در آسیا می تواند انتظارات را برآورده سازد، اظهار داشت: پرسپولیس الان در لیگ شرایط خیلی خوبی دارد. آنها پس از یکی دو سال بازی در کنار هم شناخت خوبی از هم دارند، اما چیزی که مهم است بازی های آسیایی است. پرسپولیس از بابت اینکه از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم است، لطمه خورده است. برای لیگ داخلی همین بازیکنان کفایت می کنند، اما بازی های آسیایی در پیش است و حریف های تیم های ایرانی هر لحظه در حال تقویت تیم خود هستند. شما دیدید که پرسپولیس در بازی های گروهی فصل قبل و مرحله حذفی با تیم متفاوتی از الهلال روبرو شد که نشان می داد آنها تیم خود را تقویت کرده اند.

درخشان در پایان در پاسخ به اینکه با توجه به محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات، مهدی طارمی هم در آستانه جدایی از باشگاه قرار گرفته، صحبت هایش را اینگونه پایان داد: این سوالی است که خود مهدی طارمی باید پاسخ دهد و من نمی توانم راجع به ایشان صحبت کنم. به نظرم باید مشورت کند و بهترین تصمیم را بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      رونيست که واقعا،اخه توکي هستي درهرموردنظربدي ،مگه اچرفرانسه شدي که دربدردنبال نيمکت تيمهاميدوي ودست ازپادرازتر بيرونت ميکنند وخجالت هم خوب چيزيه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج