۶۵۴۶۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ابراهیم الما، آخرین امید کرانچار

کرانچار در هفده مسابقه لیگ به چهار دروازه‌بان مختلف بازی داد.

وبسایت نود: ضعف دروازه‌بانی در سپاهان از دروازه‌بانی به دروازه‌بان دیگر منتقل می‌شود. سپاهان فصل را با صدقیان استارت زد. ولی در سه بازی نخستی که او درون دروازه قرار گرفت، تیم کرانچار در همه بازی‌ها گل خورد. اتفاقی که منجر به نیمکت‌نشینی این دروازه‌بان شد. صدقیان دیگر بازی نکرد تا دو بازی مانده به پایان نیم‌فصل که دوباره به دروازه سپاهان برگشت. صدقیان حتی مقابل استقلا‌ل‌خوزستان هم نتوانست کلین‌شیت کرد و در بازی بعدی هم سه گل از استقلال خورد. یعنی این دروازه‌بان در پنج دیداری که به میدان رفت، بدون ثبت کلین‌شیت به طور میانگین در هر بازی دو گل خورد.

لی‌اولیویرا دومین و اصلی‌ترین دروازه‌بان تیم کرانچار بود. گلری که در ده مسابقه لیگ این فصل حاضر بود. اولیویرا فصل را با دو کلین‌شیت استارت زد. میانگین‌ گل‌های خورده لی‌اولیویرا کمتر از نصف صدقیان بود. او در ده مسابقه، فقط ۹ گل خورد. ضمن این که دقیقا در نیمی از مسابقات هم کلین‌شیت کرد. ولی دریافت سه گل از نفت آبادان منجر شد که کرانچار دور نام او هم خط قرمز بکشد و اولیویرا از سپاهان جدا شود.

سپاهان نیم‌فصل دوم را با علی کی‌خسروی شروع کرد. دروازه‌بانی که روی ضربه ایستگاهی، توپی که ترابی به سمت موافق او شلیک کرده بود را گل خورد. اتفاقی که منجر به از دست رفتن دو امتیاز سپاهان شد. در نهایت این دروازه‌بان جون هم نتوانست فیکس باقی بماند و جایش را به دروازه بان تیم ملی سوریه داد. ابراهیم الما خرید زمستانی کرانچار بود و در دیدار این هفته مقابل پدیده درون دروازه تیم قرار گرفت. اتفاقی که منجر شد سپاهان بعد از پنج مسابقه، بالاخره کلین‌شیت کند. حالا کرانچار امیدوار است که جدی‌ترین نقطه ضعف تیم‌اش را پوشانده باشد.

ابراهیم الما، آخرین امید کرانچار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج