جاباما
۶۵۴۲۹۳
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟

داستان آشنایی هر زوجی با یکدیگر فرق دارد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که زوج های سوپر استار جهان چگونه با یکدیگر آشنا شدند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: داستان آشنایی هر زوجی با یکدیگر فرق دارد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که زوج های سوپر استار جهان چگونه با یکدیگر آشنا شدند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شاهزاده هری و مگان مارکل
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
شاهزاده هری قبل از سفرش به آفریقا، از طرف یکی از دوستان مشترک اش برای شام به یک رستوران دعوت شد و همان جا مگان مارکل را ملاقات کرد. در واقع این زوج توسط یکی از دوستان مشترک شان بهم معرفی شدند و خیلی زود به هم دل باختند. شاهزاده هری در این مورد می گوید: «من خیلی زود عاشق مگان شدم. این زن زیبا به سرعت به زندگی من قدم گذاشت و من هم خیلی زود جزیی از زندگی اش شدم.»
دیوید و ویکتوریا بکهام
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
دیوید بکهام از همان اولین باری که ویکتوریا را دید، یک دل نه صد دل عاشق اش شد و جالب است که این اتفاق زمانی رخ داد که این دو هنوز همدیگر را رو در رو ندیده بودند. در واقع دیوید بکهام پس از تماشای ویدیوی «Spice Girls» که ویکتوریا نیز یکی از خواننده هایش بود، انگشت اش را به سمت ویکتوریا گرفت و به دوستانش گفت که من می خواهم با این زن ازدواج کنم. او اعتراف می کند که عشق در نگاه اول صحت دارد.
جرج و امل کلونی
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
جرج کلونی، امل را در سال ۲۰۱۳ در ایتالیا، زمانی که توسط یکی از دوستان مشترک شان به صرف شام به یک رستوران دعوت شدند، ملاقات کرد. جرج در این باره می گوید: «خیلی جالب بود، از زمانی که من او را دیدم، تنها یک روز گذشت تا من مطمئن شدم که می خواهم با این زن ازدواج کنم.»
پ رایان رینولدز و بلیک لایولی
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
رایان رینولدز و بلیک لایولی یکدیگر را در سال 2011 در فیلم «Green Lantern» ملاقات کردند. آنها ابتدا با هم دو دوست معمولی بودند اما خیلی زود تغییر رویه دادند و رابطه ای رمانتیک را آغاز کردند. خوشبختانه این اتفاق زمانی افتاد که رایان به طور کامل از همسر اولش جدا شده بود و بلیک نیز در دوران مجردی خود به سر می برد. آنها یک سال پس از آشنایی، جشن ازدواج خود را در کارولینای جنوبی برپا کردند.
جی زی و بیانسه
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
این زوج قدرتمند دنیای موسیقی یکدیگر را در دهه ۹۰، زمانی که روی پروژه ای هنری کار می کردند، ملاقات کردند، اما رابطه عاشقانه آنها از آن زمان آغاز نشد. در واقع آنها در سال ۲۰۰۱، زمانی که تصویر مشترک شان روی جلد مجله « Vanity Fair» چاپ شد، به یکدیگر علاقمند شدند. آنها سعی کردند برای چندین سال رابطه شان را پنهان کنند اما در نهایت در سال ۲۰۰۸ مهر رسمیت به رابطه خود زدند.
جان لجند و کریسی تیگن
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
جان لجند و کریسی تیگن هنگام ضبط موزیک ویدیوی «Stereo» در سال 2007، یکدیگر را ملاقات کردند. همان شب پس از فیلمبرداری، آنها مسیر هتل شان را با هم طی کردند و خیلی طول نکشید که جان لجند فهمید کریسی تیگن را برای همیشه می خواهد. جان گفت: «من به عشق در نگاه اول اعتقادی ندارم. من باید کم کم عاشق شوم. به همین دلیل چند وقتی طول کشید که من به این باور برسم که ما می توانیم تا ابد کنار یگدیگر بمانیم.»
اشتون کوچر و میلا کونیس
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
اشتون کوچر و میلا کونیس اکنون صاحب دو فرزند هستند. آنها یکدیگر را از سال ۱۹۹۸، زمانی که در « That '۷۰s Show» حضور یافتند، ملاقات کردند. اشتون در این باره می گوید: «زمانی که من میلا را ملاقات کردم با خودم گفتم، وای این دختر مدل کلوین کلاین است! او واقعا جذاب است! و همانجا بود که عاشقش شدم.»
جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل زوج دیگری هستند که توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند. جاستین درباره چگونگی پیشنهادش به جسیکا می گوید: «من تلفنی به او پیشنهاد دادم. در واقع پدر بزرگ و مادربزرگم همیشه به من می گفتند که به جای پیام دادن، به طرف مقابلم زنگ بزنم زیرا صدا تاثیری بر دیگران می گذارد که هیچ پیامک و ایمیلی جای آن را نمی گیرد. من پای تلفن آنقدر به او اصرار کردم تا در نهایت جواب بله را از او شنیدم.»
جاستین بیبر و سلنا گومز
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
جاستین بیبر و سلنا گومز از جمله ستاره هایی هستند که مدام در قهر و آشتی به سر می برند. درست زمانی که شما فکر می کنید همه چیز بین شان تمام شده، ناگهان عکسی از آنها دست در دست هم منتشر می شود و تعجب همگان را بر می انگیزد. اما خب اگر بخواهیم به اولین باری که آنها یکدیگر را ملاقات کردند بازگردیم، باید به سال ۲۰۰۹ آنهم فقط از طریق یک تلفن، اشاره کنیم. سلنا می گوید: «مدیر برنامه های جاستین با مادر من، که کارهای مرا مدیریت می کرد، تماس گرفت و برای ما یک وقت ملاقات گذاشت. از همان جا بود که رابطه ما آغاز شد. آنها رابطه خود را در سال ۲۰۱۱ علنی کردند و هنوز هم که هنوز است، تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات اند.»
شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون هر دو در دانشگاه سنت‌اندروز در رشته تاریخ هنر درس می خواندند. آنها در سال 2001 یکدیگر را ملاقات کردند. کیت اعتراف می کند زمانی که شاهزاده ویلیام را می دیده، از شدت خجالت گونه هایش سرخ می شده. شاهزاده هم همیشه برای دیدن کیت لحظه شماری می کرد و در تمام خیریه ها حضور داشت تا او را ببیند. او می گوید: «او واقعا مهربان و خوشرو است که این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد.»
تام بردی و ژیزل بوندشن
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
یکی از دوستان مشترک تام بردی و ژیزل بوندشن مسئول آشنایی این دو ستاره با یکدیگر است. ژیزل بوندشن می گوید: «از زمانی که تام را دیدم، باور داشتم که اعتقادات این مرد بسیار شبیه به من است.» آنها در سال ۲۰۰۹ با یکدیگر ازدواج کردند و حال ۲ فرزند دارند.
اولیویا وایلد و جیسون سودیکیس
عشق در نگاه اول؛ ستاره‌ها چگونه با یکدیگر آشنا شدند؟
اولیویا وایلد اعتراف می کند که پس از ملاقات جیسون در «Saturday Night Live» عاشقش شده است. او می گوید: «من از زمانی که او را دیدم، عاشقش شدم اما او حتی حاضر نشد که شماره تلفن مرا داشته باشد. 6 ماه از آن زمان گذشت اما باز هم اتفاقی نیافتاد تا این که یک روز دوست من نزد او رفت و گفت این شماره اولیویاست، ازش استفاده کند. همه چیز از همانجا آغاز شد.» آنها از سال 2011 با یکدیگر در ارتباط اند و حال دو فرزند نیز دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • spring

      خدا شانس بده ب مگان مارکل اصن قابل مقایسه با کیت میدلتون نیس

    • بدون نام

      چه رمانتيك! قشنگ بود.

    • بدون نام

      وای منم یکی رو می خوام در یه نگا عاشقم بشه. کوووو؟

    • نگین

      ازین خبرا تو ایران عمرا نیست فقط ادای همه چیز هست

    • بدون نام

      واقعا شاهزاده هری حیف شد.کیت کجا مگان کجا.
      شاهزاده هری هم با این سلیقه ش

    • بدون نام

      آنها از سال 2011 با یکدیگر در ارتباط اند و حال دو فرزند نیز دارند.

      یعنی ازدواج نکردن ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نه ازدواج نکردن.اینا اول بچه دار میشن بعدا تصمیم به ازدواج میگیرن

    • رویا

      همه چیزکه قیافه نمیشه مگان یه زن جذاب واجتماعیه من که عاشق اعتمادبه نفسشم وبه نظرم خیلی به تیپ هری میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج