۶۵۴۲۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

متهم: تجاوز نکردم، این زن همسرم است

مردی که از سوی زنی متهم به تعرض شده‌ است، ادعا کرد که این زن همسرش است و از طریق سایت با او آشنا شده و عقدش کرده ‌است.

روزنامه شرق: مردی که از سوی زنی متهم به تعرض شده‌ است، ادعا کرد که این زن همسرش است و از طریق سایت با او آشنا شده و عقدش کرده ‌است.
در روزهای پایانی آذر سال جاری، زنی به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت مردی به او تعرض کرده ‌است. این زن گفت: من دنبال کار بودم و یک آگهی کار در منزل در سایت دیدم که نوشته بود کار در منزل به‌صورت یک‌روزدر‌میان و با حقوق یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزار تومان. برای صحبت‌کردن درباره کار با آگهی‌دهنده تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم. وقتی به خانه او رفتم مردی جوان در را باز کرد و من وارد خانه شدم؛ او به من توضیح داد همسرش به‌تازگی زایمان کرده و نیاز به کمک دارد و نمی‌تواند همه کارهای خانه را انجام دهد و بعد هم درباره جزئیات کار توضیح داد.
مرد جوان برای چند لحظه‌ای از محلی که در آن بودیم دور شد و بعد از چند دقیقه در‌حالی‌که عریان بود وارد شد، من خیلی شوکه شدم و ترسیدم، او می‌خواست با من رابطه داشته ‌باشد، اما مقاومت کردم و گفتم من برای کار آمده‌ام. مرد جوان به من گفت در سایت نوشته بوده که زنی مطلقه می‌خواهد اما من اصلا به این نکته توجه نکرده ‌بودم. زن ادامه داد: همین‌طور که داشتیم با هم کشمکش می‌کردیم، یک‌دفعه همسر مرد جوان زنگ در خانه را زد و مرد برای چند دقیقه او را معطل کرد و من هم از طریق راهرو متواری شدم و حالا هم از او شکایت دارم. با توجه به شکایت این زن، مرد جوان شناسایی و بازداشت شد.
این مرد به مأموران گفت: زنی که شکایت کرده در واقع همسر من است! من در سایت دیوار با این زن آشنا شدم او به خانه‌ام آمد و من هم عقدش کردم و شاهد هم دارم. با توجه به تکمیل پرونده در مرحله اول، این پرونده به شعبه ٤ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم روز گذشته برای توضیح به شعبه فراخوانده شد او یک‌بار دیگر ادعایش را مطرح کرد و گفت: زن شاکی، همسر من است، موضوع را با همسر اولم هم در میان گذاشتم؛ او مسئله‌ای ندارد و حالا هم داریم باهم زندگی می‌کنیم.
واقعیت این است که زن جوان وقتی به خانه من آمد و عقدش کردم، می‌خواستیم باهم رابطه داشته‌ باشیم که این زن زیر حرفش زد. او وضعیت زندگی من را دیده و حالا می‌خواهد از من اخاذی کند و پول بیشتری بگیرد. من به این زن گفته بودم که یک‌روزدرمیان به خانه‌ام بیاید، هم کارهای خانه را انجام دهد و هم با من رابطه داشته باشد و ماهی هم یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزار تومان بگیرد. اگر لازم باشد دوستم را هم که شاهد عقد بود، می‌توانم معرفی کنم.
گفته‌های این مرد از سوی شاکی پرونده رد شد و او گفت: زمانی که من آگهی را روی سایت دیوار دیدم متوجه نشدم که زنی مطلقه می‌خواهد وگرنه قبول نمی‌کردم بروم و می‌فهمیدم منظورش چیست، من واقعا فکر کردم برای کار آگهی داده‌اند. من ١٠ سال قبل به‌خاطر اعتیاد شوهرم از او جدا شدم و با پسرم زندگی می‌کردم در این سال‌ها هم خودم کار کردم و هزینه زندگی‌ام را تأمین کردم حالا هم که پسرم بزرگ شده، مانند پدرش به مواد مخدر معتاد شده ‌است و من همچنان تنها هستم و هزینه زندگی پسرم را هم می‌دهم، به همین خاطر هم کار می‌کردم. ضمن اینکه مرد جوان دروغ می‌گوید عقدی در کار نبود و زندگی او هم آنچنان تجملاتی نبود که من بخواهم برای اخاذی از او شکایت کنم و یک زندگی کاملا معمولی داشت.

در این هنگام، قاضی از متهم پرسید، چقدر حقوق می‌گیرد و آیا خانه مال اوست یا نه، متهم جواب داد: من ماهانه دو ‌میلیون تومان حقوق می‌گیرم و خودم هم مستأجر هستم، البته خانه را رهن کردم و اجاره آنچنانی نمی‌دهم. قاضی به متهم گفت: پس چطور می‌خواستی در ماه یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزارتومان به گفته خودت به این زن بدهی که متهم جواب داد: با همسر اولم توافق کرده ‌بودم؛ بیشتر کار می‌کردم و هزینه زندگی هر دو آنها را می‌دادم. درنهایت با توجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت زن جوان که همچنان بر آن باقی بود، هیئت قضات با قرار وثیقه ٢٠٠‌میلیون تومانی مرد جوان را آزاد کردند و در‌صورتی‌که او بتواند وثیقه را تأمین کند تا جلسه بعدی دادگاه آزاد خواهد بود. تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به هرچی مرد کثافتی مثل این

    • دنیا

      مرتیکه روانی روان پریش هوس باز .ادم حالش بهم میخوره واقعا که

    • ندا

      به نظر من حتی رابطه داشتن با پستی فایده ندارد شاید هم براي همین بوده که خداوند عشق و ازدواج رو قرار داده ولی این روزگار با هر پستی حاظرند خودشون رو ارضاء کنند، من نمیدونم پس این شکل رابطه با
      حیوانات چه فرقی داره، خدایا در روزهای بد و سیاه خودت به داد همه ی ما برس... آمین

    • سعید

      یک روز در میون بیاد غذادرست کنه و ....ماهی یک ودویست بهش بدی !!! بابا دمتون گرم زنده باد ایران وایرانی

    • زهره

      عجب آدم عوضی هستش بدبخت زنت بچه دار شده واسه ی زندگی و برای این خودت آیا درسته همچین کاری کنی آخه کدوم زنی هستش به خاطر زایمان هوو بیاره تو زندگیش؟واقعا متاسفم واسه ی همچین مردی. اینجور افردها چ مرد و چ زن فرقی نمیکنه با کسی رابطه داشته باشند از حیوان پسترند

    • بدون نام

      خدا کند قاضی تعلل به خرج نده واین مرد کثیف را مجازات کند وحرف این زن زحمت کش و گرفتار را بشنود

    • ملیکا

      چه آدمی عوضییییی

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      زنه معلومه آدم بدبختیه .. گفت شوهرم محتاد بود مُرد حالا هم پسرم محتاد شده .... امیدوارم هیچ محتادی توی ایران نباشه ...

      پاسخ ها

      • بی نام

        محتاد نه معتاد

      • مجید گندمی 17ساله قزوین

        این مردک واضح است دروغ می گوید چون اینکه از نظر قانونی اگه بتوانی هزینه و مخارج دو زن را بدهی و راضی باشند قانون اجازه می دهد، که مرد میگوید اما به دروغ، چون اول گفت که ماهی دو میلیون حقوق میگیرم، حالا میگه که با بیشتر کار کردن هزینه هر دو زن را در می آوردم که این هم دروغ است!!

      • نویسنده روانی

        همانطور که میدانید نه خانی آمده نه خانی رفته چون زن عقدی که بچه زایش کرده مگر ممکنه اجازه صیغه بدهد، بر فرض محال اجازه مگر مردی توان هفت روز هفته آمیزش را دارد

    • بدون نام

      مردک کثافت دو میلیون حقوق میگیره و یک میلیون دویست میده یه خانم هم کار خونش رو انجام بده هم باهاش رابطه داشته باشه این زن هر کدوم از این کار ها رو بخواد بیشتر اینها گیرش نیاد مردک احمق کدوم زنی رضایت میده شوهرش بره پی عیاشی و اون با 800 هزار تومن زندگی کنه مشخصه که مرد داره دروغ میگه تف به روی هر چه ادم هوسبازه

    • الوندی

      گندم‌‌خانوم‌عموجون‌شما‌وقتی‌فرق‌بین‌‌کلمه‌معتاد‌که‌ازاعتیاد‌میاد‌
      و‌‌‌محتاد‌که‌ازاحتیاط‌‌رو‌نمی‌دونی‌بهتره‌تو‌خبری‌نظر‌ندی
      مفهوم‌شد

      پاسخ ها

      • دروغگو

        جناب الوندی جان اون که گندم بجای معتاد نوشته محتاد درست اما دیگه کلمه احتیاط یا محتاط و اعتیاد اصلا از یک خانواده که هیچ از یک قوم قبیله و هم ولایتی نیستند!! عینک تو بزن عمرم جوونم

      • دروغگو

        جناب الوندی، اینکه گندم حالا سهو یا عمدی کلمه معتاد را محتاد نوشته درست، اما عزیز برادر کلمه اعتیاد و احتیاط از یک خانواده که هیچ از یک قوم قبیله و حتی همشهری هم نیستند،!!

    • گراشــی

      وای که چقدخندیدم ازنظرات دروغگـو
      اون کلمه محتاط هس که ازاحتیاط میاد

    • آلما

      زن از اول تاریخ موجود مظلومی بوده و مرد ها از این نقطه ضعف سواستفاده کردن به همه زنان جامعه توصیه میکنم مظلومیت را کنار بزارن و جدا با آقایون برخورد کنند.به امیدی روزی که هيچ مردی نتونه سلطه گر باشه ...

    • بدون نام

      خیای باحال گندم مجیدی مجید گندمی خخخخخخخخخخخحححخ

    • سحر

      واقعاخجالتم خوب چیزیه مردک دورغگو..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج