۶۵۳۹۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشخصات اسنپدراگون ۶۷۰، ۶۴۰ و ۴۶۰ کوالکام

اطلاعات تازه‌ای از ۳ تراشه موبایلی اسنپدراگون ۶۷۰ ، اسنپدراگون ۶۴۰ و اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام برای گوشی های میان رده تا رده پایین بازار به بیرون درز پیدا کرده است.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: اطلاعات تازه‌ای از ۳ تراشه موبایلی اسنپدراگون ۶۷۰ ، اسنپدراگون ۶۴۰ و اسنپدراگون ۴۶۰ کوالکام برای گوشی های میان رده تا رده پایین بازار به بیرون درز پیدا کرده است.
مشخصات اسنپدراگون 670، 640 و 460 کوالکام

کوالکام اوایل ماه دسامبر بود که در طول رویداد "Snapdragon Technology Summit" خود از پرچمدار تراشه های موبایلی‌اش، اسنپدراگون ۸۴۵ پرده برداری کرد. حال به نقل از اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، این کمپانی مستقر در سن دیگو قصد دارد در سال ۲۰۱۸ از سه تراشه میان رده اسنپدراگون ۶۷۰ ، اسنپدراگون ۶۴۰ و اسنپدراگون ۴۶۰ نیز پرده برداری کند.

اسنپدراگون 670

اسنپدراگون ۶۷۰ قدرت کارآمدتری از اسنپدراگون ۶۶۰ را ارائه می‌کند

اسنپدراگون ۶۷۰ را باید نسل جدیدی از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ بدانیم. بزرگ‌ترین تغییر این تراشه موبایلی تکنولوژی پردازشی است که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است، این تراشه با پردازش ۱۰ نانومتری به تولید می‌رسد تا قدرت کارآمدتری را ارائه کند. پردازنده درون این تراشه دارای ۸ هسته (۴ هسته کریو ۳۶۰ در فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته کریو ۳۸۵ در نرخ ۱.۶ گیگاهرتز) است و یک پردازشگر گرافیکی به نام آدرنو ۶۲۰ همراه با آی اس پی ۱۴ بیتی دوگانه Spectra ۲۶۰ در کنار آن حضور دارند. این تراشه می‌تواند از گوشی های هوشمندی با یک دوربین تا وضوح حداکثری ۲۶ مگاپیکسلی یا دوربین دوگانه ۱۳ + ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی کند. انتظار می‌رود چیپست مدرن اسنپدراگون ۶۷۰ به واسطه مودم جدید X۱۶ LTE Cat.۱۶ خود بتواند سرعت دانلود حداکثری ۱Gbps و سرعت آپلود ۱۵۰Mbps را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این تراشه احتمالا گوشی های میان رده رو به بالا را هدف گرفته باشد که با نام ساب فلگشیپ (Sub-Flaghship) از آن‌ها یاد می‌شود.

مشخصات اسنپدراگون 670، 640 و 460 کوالکام

اسنپدراگون ۶۴۰

در تراشه اسنپدراگون ۶۴۰، از پردازنده‌ی ضعیف‌تری استفاده شده که به ۲ هسته کریو ۳۶۰ در فرکاسن ۲.۱۵ گیگاهرتز و ۶ هسته در فرکانس ۱.۵۵ گیگاهرتز مجهز است. پردازشگر گرافیکی این تراشه آدرنو ۶۱۰ است، اما از ISP همسان با مدل اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می‌برد. مودم به کار رفته در این تراشه X۱۲ LTE است که می‌تواند سرعت دانلود و آپلود حداکثری ۶۰۰/۱۵۰Mbps را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اسنپدراگون 460

در انتها باید به تراشه اسنپدراگون 460 اشاره کرد که از مودمی هم مدل با مودم اسنپدراگون 640 برخوردار است. این تراشه که گوشی های مقرون به صرفه را هدف گرفته است از پردازنده‌ای با 8 هسته کریو 360 (4 هسته در فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته در فرکانس 1.4 گیگاهرتز) بهره می‌برد. حافظه آن فاقد سیستم کش است، دوربین آن می‌تواند تا وضوح 21 مگاپیکسل را پشتیبانی کند و یک ISP اسپکترا 240 نیز در داخل این تراشه قرار گیرد. برخلاف دو تراشه فوق، این مدل بر اساس تکنولوژی پردازش 14 نانومتری به تولید خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج