جاباما
۶۵۲۰۲۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

شجاعیان: این پیراهن را سال‌ها به تن خواهم کرد

هافبک استقلال ابراز امیدواری کرد با ادامه روند خوبش با پیراهن آبی ها بتواند همراه تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شود.

ورزش‌سه: داریوش شجاعیان این روزها یکی از مهره های کلیدی تیم استقلال محسوب می شود؛ با قدرت نمایی آبی های پایتخت مقابل حریفان بازی شجاعیان نیز بیشتر به چشم می آید. هافبک تکنیکی استقلال در مصاف با صنعت نفت آبادان هم بهترین عملکرد را داشت و موفق شد با گلزنی و پاس گل هایی که برای محسن کریمی ارسال کرد، زمینه ساز موفقیت تیمش شود. شجاعیان حالا امیدوار است بار دیگر با درخشش در ترکیب استقلال به تیم ملی برسد و بتواند یکی از مردان مورد اعتماد کی روش برای حضور در جام جهانی باشد.

شجاعیان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره درخشش خود در بازی های اخیر استقلال، شرایط تیمش، کار کردن با وینفرد شفر، بازگشت به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

هفته به هفته بهتر شدیم

خوشحالم که شرایط استقلال برای هواداران راضی کننده بوده است؛ ما در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم و به همین خاطر طبیعی بود که برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داشته باشیم. ما هفته به هفته بهتر شدیم و حضور آقای شفر هم باعث شد تا روز به روز پیشرفت کنیم و حالا به شرایط مطلوبی رسیده ایم.

حسرت امتیازات رفته

قطعا حسرت امتیازات از دست رفته را می خوریم. ما اگر از ابتدای فصل این بازی ها را انجام می دادیم، اکنون در بالای جدول بودیم؛ اما هنوز هم ناامید نشدیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است. باید این روند خوب را ادامه دهیم و در جدول بالا بیاییم.

سال ها برای بازی در استقلال زحمت کشیدم

من همیشه سعی کردم بهترین بازی ام را برای استقلال انجام دهم. با صلاحدید مربیان در پست های زیادی برای استقلال بازی کردم. در سال های گذشته زحمات زیادی کشیدم تا بتوانم پیراهن تیم محبوبم را بپوشم و حالا که این اتفاق افتاده، می خواهم این پیراهن را سال ها بر تن کنم. به همین خاطر باید بهترین نمایش ها را داشته باشم و در این راه هرچه در توان دارم، می گذارم.

پاس گل دادن را از گل زدن بیشتر دوست دارم

اینکه چه کسی گل می زند یا پاس گل می دهد در تیم ما مهم نیست. البته همیشه خودم پاس گل دادن را از گل زدن بیشتر دوست داشتم و خوشحالم که در بازی با صنعت نفت آبادان توانستم دو پاس گل بدهم و زمینه ساز موفقیت شوم. البته کاش آن شوتی که از پشت محوطه جریمه زدم هم وارد دروازه می شد. به هر حال همین که هواداران را خوشحال کردیم، کفایت می کند.

هواداران از شادی گلم استقبال کردند

شادی گل من از پیش هماهنگ شده بود. من بعد از گل سمت هواداران خودمان رفتم و مثل همه بازیکنان در سراسر جهان با هم تیمی هایم شادی کردم. تمام هدفم این بود که به هواداران خودمان احترام بگذارم و اتفاقا در یکی، دو روز گذشته خیلی ها نیز از این موضوع استقبال کردند.

هرگز از تکنیکم برای خودنمایی استفاده نمی کنم

من هرگز از تکنیکم برای خودنمایی استفاده نمی کنم. با اینکه دریبل زن هستم اما شما می بینید که اولویتم کار تیمی است. در همین بازی با صنعت نفت شما یک حرکت اضافه از من پیدا نمی کنید. من فقط یک شوت زدم که به تیر دروازه برخورد کرد. مطمئن باشید از تکنیک خودم در راستای کار تیمی استفاده می کنم و به اندازه ای باتجربه هستم که بدانم کجا باید دریبل کنم و کجا باید پاس بدهم.

برای جام گرفتن هر کاری می کنیم

امسال شرایط طوری شده که در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم و باید در لیگ برتر هم خودمان را نشان دهیم و در جدول صعود کنیم. بازی با صنعت نفت در جام حذفی بسیار اهمیت دارد. تیم های آقای کمالوند همیشه فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند. من شاگرد او بودم و می دانم که چقدر کار می کند. ما اصلا در بازی نیمه نهایی حذفی نباید در باد این ۴ گل بخوابیم، چراکه اگر این اتفاق بیفتد، بازنده می شویم. بی تردید برای قهرمانی در حذفی و تقدیم جام به هواداران هر کاری انجام می دهیم.

شفر نیاز به تعریف و تمجید من ندارد

وینفرد شفر مربی خیلی خوبی است و که نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او سال ها در فوتبال آلمان کار کرده و کارنامه اش مشخص است. بی تردید ایشان با تغییراتی که به وجود آورده، توانسته تیم را در شرایط مطلوبی قرار دهد. شما می دانید که ما هفته ها است گلی دریافت نکردیم و این یک امتیاز مثبت تلقی می شود.

امیدوارم دوباره نظر کی روش را جلب کنم

من همیشه مثل همه بازیکنان آرزو داشتم پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. در گذشته چندین بار هم به تیم ملی دعوت شدم اما صلاحدید آقای کی روش این بوده که در ماه های گذشته حضور نداشته باشم. با این حال به نظر کی روش احترام می گذارم اما نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا دوباره نظر او را جلب کنم.

دوست دارم در پایان فصل به جام جهانی بروم

خیلی دوست دارم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته باشم. قطعا با درخشش در ترکیب استقلال با توجه به شناختی که آقای کی روش نسبت به من دارد، این اتفاق رخ می دهد. امیدوارم همه چیز برایم خوب پیش برود و بعد از کسب حداقل یک جام با استقلال بتوانم در پایان فصل با تیم ملی، راهی روسیه و مسابقات جام جهانی شوم.

تشکر از هواداران

از هواداران استقلال تشکر ویژه ای دارم که همیشه مرا مورد لطف خود قرار دادند. امیدوارم بتوانم در آینده نیز بهترین عملکرد را داشته باشم و باعث خوشحالی آنها شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخرش ميشي مثل جباري بااردنگي بيرونت ميندازن اخلاق کيسه اينه زياد مطمين نباش ،

    • بدون نام

      خیلی دمتگرمه برای بازی زیبات ولی من نمیدانم چرا فرشید باقری رو بازی میده

    • یلدا

      بمون داریوش عزیز ، ما از خدامونه که باشی فقط اگه سرورم بمونه که دیگه فوقالعادست:-)

    • پرسپولیس

      اوووووف ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج