جاباما
۶۵۱۹۹۴
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

جشنواره موسیقی فجر ۳۳

غیبت خوانندگان نسل دوم و سوم موسیقی پاپ

جدول سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در حالی منتشر شد که تعدادی از خوانندگان باسابقه پاپ که طی سال های گذشته حضور پررنگی در جشنواره داشتند در این دوره حضور ندارند.

خبرگزاری مهر: طبق اعلام جدول نهایی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در این دوره نسل تازه ای از خوانندگان و گروه های فعال موسیقی پاپ از جمله مهدی جهانی، حامد همایون، بهنام بانی، علیرضا طلیسچی، امیرعباس گلاب، «پازل بند» و «ماکان بند» به اجرای برنامه می پردازند.


غیبت خوانندگان نسل دوم و سوم موسیقی پاپ

علی زندوکیلی، مهدی یراحی، امید حاجیلی، محمد علیزاده، زانیار خسروی، سینا شعبانخانی، سیروان خسروی، گروه «داماهی» و گروه «بمرانی» که سابق بر این در دوره های مختلف جشنواره موسیقی فجر حضور داشتند، در این دوره نیز به عنوان یکی از مجموعه های شرکت کننده در بخش موسیقی پاپ جشنواره حضور خواهند داشت.

البته غیبت خوانندگان باسابقه ای چون محمد اصفهانی، علیرضا عصار، رضا صادقی، حجت اشرف زاده، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، مازیار فلاحی، رضا یزدانی، سینا حجازی، بنیامین بهادری که در دوره های گذشته جشنواره موسیقی فجر و البته برگزاری کنسرت های مختلف حضور فعال و موثری داشتند یکی از نکات جالب توجه بخش موسیقی پاپ سی و سومین جشنواره موسیقی فجر است.

از دیگر نکات بخش موسیقی پاپ این دوره از جشنواره حضور مستقل امید نعمتی است که پیش از این به عنوان عضوی از گروه «پالت» شناخته می شد. تا زمان انتشار جدول غیر از اعلام خبر انتشار آلبوم مستقل این خواننده به عنوان «هرمان» خبر دیگری مبنی بر جدایی وی از گروه «پالت» منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الآن دوره رپه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج