۶۵۰۸۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همدانی: همه چیز ما از استقلال است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: هر چه داریم از استقلال است و در هر جایگاهی که کمک بخواهند، نه نمی‌توان گفت.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی درباره حضورش در کمیته فنی باشگاه استقلال اظهار داشت: با من تماس گرفتند و با توجه به تغییراتی که در کمیته فنی صورت گرفت، قرار شد که به این کمیته اضافه شویم. استقلال، استقلال است و در هر جایگاهی که کمک بخواهند، به آن «نه» نمی‌توانیم بگوییم. همه چیز ما از استقلال است و دوست داریم با بودن‌مان به این تیم کمک کنیم. باید بنشینیم و صحبت کنیم که آیا می‌توانیم کارایی داشته باشیم یا نه.

وی افزود: مجموعه‌ای که در استقلال حضور دارند، مجموعه خوبی هستند. هیئت مدیره نیز بدون حاشیه کارش را انجام می‌دهد. در صورتی که پیش از این مشکلاتی ایجاد می‌شد و کنترل نمی‌شد. مصاحبه‌های بیش از اندازه تیم را به حاشیه می‌برد، اما الان اتفاقات خوبی افتاده و هر کسی در جایگاه خودش قرار گرفته است. بزرگان استقلال در کمیته فنی حضور دارند که کوچک‌ترین آنها من هستم. امیدوارم با هم‌اندیشی بتوانیم به روند روبه‌رشد استقلال کمکی کرده باشیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به حضور وینفرد شفر گفت: قطعاً با حضور شفر اتفاقات خوبی افتاده است. این مربی از زمانی که آمد، تیم را آهسته آهسته جلو برد که نشان از افکار خوب و برنامه‌های او دارد. یکی از فاکتورهای مهم استقلال، سخت گل خوردن تیم شفر است که نشان می‌دهد در بحث ساختار دفاعی تمرکز کرده است. از طرفی، استقلال در ایجاد موقعیت خوب کار کرده و شاهد بودیم به تیم سپاهان سه گل زدند و در بیشتر بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنند.

همدانی خاطرنشان کرد: تیم در مسیر قدم برمی‌دارد که موفقیت آن را می‌توان حس کرد. به اضافه اینکه، شفر مدیر مدبری است که بازیکنان را مدیریت کرده و هر کسی وظایف تاکتیکی خودش را انجام می‌دهد. مهم‌ترین شاخصه شفر، کنترل بازیکنان است و اینکه آنها فوتبال هدفمندی را به نمایش می‌گذارند. وقتی هدف مشخص باشد، بازیکن هم با اعتمادبه‌نفس قدم برمی‌دارد. اگر چه بازی‌های سختی در پیش داریم، دیدارهایی که برای ما شش امتیازی محسوب می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج