جاباما
۶۵۰۸۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حضور یک کمپانی تئاتر آلمانی در جشنواره فجر

یک گروه هنری تئاتری آلمانی با اجرای یکی از برنامه‌های خود در تهران که از مجموعه‌های تجربه‌های شهری این گروه است به جشنواره تئاتر فجر می‌آید.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر: کمپانی «رمینی پروتکل» (Rimini Protokoll) میهمان این دوره از جشنواره فجر می‌شود تا «ریموت تهران» را از سری اجراهای ریموت ایکس (Remote X)، یکی از چندین تجربه شهری این کمپانی با همکاری بخش بین‌الملل و خارج از صحنه جشنواره سی‌وششم تئاتر فجر اجرا کند.
حضور یک کمپانی تئاتر آلمانی در جشنواره فجر

گروه تحقیقات کمپانی رمینی پروتکل که برای انجام فاز مقدماتی اجرا به تهران آمده بودند، پس از انجام امور پیش تولید به آلمان باز گشتند.

هلگارد کیم هاگ، اشتفان کائگی و دنیل وتزل در سال ٢٠٠٠ تیمی از نویسنده‌ها و کارگردان‌ها را تشکیل دادند و آثار آن‌ها در حوزه تئاتر، صدا، نمایش رادیویی، فیلم و چیدمان در گروه‌های سه نفره، دو نفره و حتی تک نفره اجرا شده است. از سال ۲۰۰۲ تمام کارهای این گروه به صورت یکپارچه تحت نام «رمینی پروتکل» نوشته شده و تمرکز اصلی این گروه بر توسعه مداوم ابزارهای تئاتر است تا به ابعاد نامعمول واقعیت فرصت بروز دهند.

برای توضیح بهتر فعالیت رمینی پروتکل که جوایز متعددی از جمله شیر نقره‌ای دو سالانه هنرهای اجرایی ونیز در سال ۲۰۰۷ را کسب کرده می‌توان گفت که به طور مثال هاگ، کائگی و وتزل صورتجلسه سهام داران دیملر را به یک متن نمایشی تبدیل کردند یا پروژه ۱۰۰% شهر، با حضور صد نفر از ساکنان هر شهر در شهرهای برلین، زوریخ، لندن، ملبورن، کپنهاگ و سن دیه‌گو به اجرا درآمد و در برلین و درزدن نمایش‌هایی صوتی با کمک گوشی‌های اندروید اجرا شده است.

آن‌ها همچنین پروژه « کنفرانس تغییرات جهانی اقلیمی » را با شبیه‌سازی کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، در هامبورگ برگزار کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج