۶۵۰۲۲۲
۶۷ نظر
۵۰۵۳
۶۷ نظر
۵۰۵۳
پ

تجارت سیاه برده‌های جنسی واقعیت دارد؟

مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده‌های جنسی با نام «لولیتا» است. «لولیتا»‌ها دخترانی‌ هستند که پس از ربوده‌شدن توسط افراد ناشناس، قطع عضو و به عنوان برده جنسی فروخته می‌شوند. اما این موضوع تا چه حد صحت دارد؟

خبرگزاری ایسنا: مدتی است که در برخی محافل غیررسمی صحبت از خرید و فروش برده‌های جنسی با نام «لولیتا» است. «لولیتا»‌ها دخترانی‌ هستند که پس از ربوده‌شدن توسط افراد ناشناس، قطع عضو و به عنوان برده جنسی فروخته می‌شوند. اما این موضوع تا چه حد صحت دارد؟

«لولیتا» در واقع عنوان یک کتاب داستان اثر نویسنده روسی «ولادیمیر ناباکوف» است که مضمون بسیار بحث‌برانگیزی دارد. راوی غیرقابل اعتماد داستان یک استاد ادبیات روان‌پریش به نام «هامبرت هامبرت» است که عشقی بیمارگونه به دختری ۱۲ ساله به نام دلورس هیز ملقب به «لولیتا» دارد و چون پدرخوانده اوست با او وارد رابطه جنسی می‌شود. این کتاب همان ابتدا در پاریس موهن تشخیص داده و فروش آن ممنوع شد. کمی بعد در انگلیس، آرژانتین، نیوزیلند و آفریقای جنوبی نیز اجازه فروش پیدا نکرد و انتقادات زیادی هم از سراسر دنیا به اثر ناباکوف وارد شد.

از زمان انتشار این کتاب به بعد و به‌ویژه در طول سال‌های اخیر به دختران جوانی که از سنین پایین درگیر مسائل جنسی می‌شوند، اصطلاحا «لولیتا» می‌گویند. حالا این اصطلاح در حال گسترده شدن در جهان است اما عمقش دردناک‌تر از آن چیزی است که تا اینجا خواندید. حالا به مرور در جهان، تجارتی سیاه در حال شکل‌گیری است که دختران جوان را با عنوان عروسک و اسباب‌بازی «لولیتا» خرید و فروش می‌کنند. البته دستیابی به اطلاعات کافی در این‌باره کار آسانی نیست زیرا این تجارت در «دارک‌وب» و «دیپ‌وب» انجام می‌شود.

«دارک‌وب» یا وب تاریک به شبکه‌ای گفته می‌شود که در دسترس عموم نیست و بیشتر برای مقاصد غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی فعالیت‌های آن و شناسایی افراد در آن دشوار یا غیرممکن است. در این شبکه اطلاعات جامعی نهفته شده که افراد ناشناس آنها را مدیریت می‌کنند. فروشندگان مواد مخدر، هکرها، تروریست‌ها و افراد سودجو غالبا این افراد را تشکیل می‌دهند. دارک‌وب در واقع بخش کوچکی از وب پنهان است. در این شبکه، تمامی اطلاعات به صورت آنلاین و با پسوردهایی محافظت‌شده وجود دارند. برای دسترسی به اطلاعات آن باید از چندین پِی‌وال‌ گذشت و از نرم‌افزارهای خاصی استفاده کرد.

بنابرین از آنجا که این اطلاعات در بخش وب تاریک نهفته‌اند، نمی‌توان اظهارنظر دقیقی درباره این تجارت سیاه کرد اما اخیرا فیلم‌هایی در یوتیوب منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند «لولیتا» دختری است که دست‌هایش از آرنج و پاهایش از زانو توسط فردی ناشناس قطع شده است. از طرفی تمام دندان‌های او کشیده شده و روی لثه، پوششی نرم قرار گرفته تا لولیتا نتواند در برابر صاحبش که او را آزار می‌دهد از خود محافظت کند. همچنین، گفته می‌شود که این عروسک زنده توان صحبت کردن و داد زدن را هم ندارد زیرا به تارهای صوتی او آسیب زده‌اند.

این تنها بخش اول زندگی دردناک دخترانی است که تبدیل به اسباب‌بازی‌ می‌شوند. آنها باید یاد بگیرند که چگونه با بدن جدید خود ارتباط برقرار و نیازهای خود را مثل غذا خوردن، دستشویی رفتن و ... برطرف کنند. آنها باید یاد بگیرند که چیزی جز یک برده جنسی نیستند. در واقع آنها از مسائل بیرونی درک مشخصی دارند اما توانایی واکنش از آنها سلب شده است.

خریداران «لولیتا» که عمدتا افرادی بیمار از نظر جنسی محسوب می‌شوند، پس از سفارش عروسک خود در دارک‌وب می‌توانند آن را به صورت وکیوم‌شده در منزل خود تحویل بگیرند.

گفته می‌شود قیمت پایه لولیتا ۳۰ هزار دلار است و دقیقا هم مشخص نیست این سیستم فروش توسط چه افرادی اداره می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا قبل از نشر چنین اخبار وحشتناکی که آرامش روانی جامعه را بر هم می زند و سوژه برای افراد بیمار روانی می شود ، از صحت آن اطمینان خاطر پیدا کنید. نسبت به انچه می نویسید مسئولیت داشته باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام این تجارتهای کثیف برای اینه که مشتریهای زیادی برای این دخترها وجود داره و اون مشتری ها کی هستند؟! مردان .هر کس که زن رو چیز جنسی ببینه با این تجار شریک جرمه .و همین هایی که برای رفتن به تایلند مدام با هم شوخی می کنند فکر می کنید فرقی دارند با گردانندگان این تجارت؟!! و اگه دقیق ببینید همه مصیبتهای این عالم به مردان و مردانگی یا بهتره بگم نرینگی بر می گرده .

      • تینا

        اقای نر

        چقدر پیام خطاب به من نوشته

        ههههه

        همشم خودشه

    • بدون نام

      یه خورده غیر قابل باور به نظر میرسه وقتی روسپیگری های خیلی خاص و خیلی روابط نامشروع دیگه تو خیلی از کشورها آزاده چرا باید همچین کاری بکنن

    • گندم از گراش

      واااااایییی خدای من!!!!!!!
      چقدر دردناک و وحشتناک!!!!!
      یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک.

    • بدون نام

      متاسفانه من این مطلب روشنیده بودم وصحت داره قبلاعروسکهای چینی بودکاملاباپوست مرتجع شبیه انسان واقعی ،برای روابط جنسی وحالااین طوری .باورداشته باشیم انسانهایی گاهی به مراتب پست ترازوحوش وجوددارن.

    • بهلول خ

      خیلی مطالب وحشت اوری اگه امکانش هست چنین موضوعاتی راحذف کنید چراکه باروحیاته جامعه مامغایر است

    • خزان

      با دست و پای قطع شده چه جوری باید بره دستشویی یا غذا بخوره؟

    • بدون نام

      این مطلب رو مدتها پیش از , سخنرانی استاد رائفی پور شنیده بودم بسیار دردناکه دختران بیگناه رو چه برسرشون میا ن و بدتر اینکه زمانیکه اون افراد دیگه از این دخترها دلشون زده بشه یک عمر اون دختر بااین وضعیتش زندگی میکنه؟

    • بدون نام

      دیگه زمان ظهور رسیده ،مگه از این وحشتناکتر هم میشه . یا مهدی زودتر ظهور کن و انسانیت رو نجات بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در تمام طول تاریخ زنان به بردگی جنسی گرفته می شدند، در جنگها جزء غنیمتهای جنگی بودند و در کودکی به مردانی پیر شوهر داده می شدند .اتفاق تازه ای نیافتاده .داستان زنان در این جهانِ مردانه قدمتی بیش از تاریخ بشری داره!

    • کامران

      بله متاسفانه این موصوع کاملا صحت داره و با یه سرچ ساده تو اینترنت متوجه این داستان میشیم..در واقع این صفحه که تو گوشیا و کامپیوترهای شخصی به عنوان پنجره نت باز میشه تنها 5 درصد از دنیای اینترنت 95 درصد اون تو فضای دارک وب که هر کسی نمتونه وارد اون فضا میشه به غیر از افرادی که تو این مطلب ذکر شد که دسترسی دارن تمام سران سیاسی دنیا و افراد معتبر و سازمانهای سری مهم دنیا از طریق این فضا فعالیتشون رو انجام میدن..در فضای دارک وب یک قسمت وجود داره که شما میتونیدبهش وارد بشی به اسم بد روم یا دارک روم که اونجا فهالیتهای مجرمانه انجام میشه به فرض با دادن پول از طریق بیت کوین به شخصی که تو اون فضاست ازش بخایید گروگانی که داره (که معلوم نیست کدوم بدبختیه)مثلا شکنجش بده با قطع کردن اعضای بدنش100 دلار میدین به صورت زنده در برابر شما..یا به قتل رسوندش در کل یه فصای کاملا داغونیو تجربه میکنید و پیشنهاد میکنم که اصن بهش ورود نکنید حتی اگه توانایشو داشتید چون در صورت ورود به راحتی هر چه تمام هک میشید..درباره لولیتا هم باید بگم اینها قاچاقچیان انسان هستن که با گرفتن سفارش این انسان عروسک نمارو اماده میکنن و بیشتر هم در بلوک شرق اروپا و ایتالیا این فعالیتها انجام میشه..ببخشید زیاد حرف زدم..به امید روزی که ادما یکم به ذات اصلیشون که انسان بودن نزدیک بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        95 درصد.. به نظرت خیلی بحثت توهمی نیست . من منکر فعالیتهای مجرمانه نیستم اما غلو کردن هم صحیح نیست

    • سیامک

      من دو مورد فیلم کوتاه مربوط به ابن موضوع . در اینستاگرام دیدم. . ولی از بابت اینکه مادرزادی بودن یا توسط شخص دیگری بریده شده است را خدا می داند.

    • بدون نام

      لوليتا نياز به هوا براي تنفس نداره كه به صورت وكيوم شده به خريدار تحويل داده ميشه؟

    • بدون نام

      لطفا این مزخرفات رو تو جامعه انتشار ندید....به زور دارید به ملت خلاف یاد میدید که چی بشه....مریضید

    • علی

      یعنی دنیا تا این حد غرق در کثافت شده ،والا حقمونه که نسلمون از روی زمین برداشته بشه،اصلا فکر کردن به چنین موضوعی بسیار فجیع و وحشتناکه چه برسه به اینکه واقعیت داشته باشه،حتی با کثیفترین عقاید هم جور در نمیاد,نشر ندید،این نشر دادن خودش ترویج خشونته

    • بدون نام

      این چرندیات زاییده ذهن نویسنده باشه،اصلا یه همچین چیزی ممکن نیست

    • کامران

      در جواب بدون نام 16.6
      دوست عزیز 95 درصد فضا نت واسه کارای خلاف نیست که من گفتم 5درصد عمومی داره 95 درصدش چیزی نیست که یه ادم عادی بتونه بره و توش فعالیت کنه واسه ورود به داخلش باید از 10 تا فیلتر رد بشی..شما فک کن که یه رییس جمهور و یا یه سازمان مث اف بی ای و یا سیا میاد از جایی که شما داری توش رصد روزانه میکنی یا یه تحقیق داری انجام میدی فعالیتشو انجام بده که یه بچه 12 ساله هم میتونه داخلش هکت کنه..نه دوست عزیز اینجوریام که شما توهم زدی نیست مطمئنم که واسه اولین باره داری اسم دارک وبو میشنوی و اومدی داری اظهار نظر میکنی...یکم تحقیق کن اطلاعات عمومیت زیاد شه بعد در مورد یه موضوع بحث کن...

    • ش م

      سلام.از سازمان های اطلاعاتی کشور خواهش میکنم لطفا جهت صحت ان پی گیری نمایند.باتشکر رزمنده قدیمی

    • بدون نام

      خب بی ریخت و ترسناک بدون دست و پا که بدردشون نمیخوره !!!!!!اتفاقا سعی میکنن بیشتر بهشون برسن تا روی فرم و مثلا شاد بنظر برسن بصورت تصنعی!!!!

    • بدون نام

      @كامران

      من جستجوي ساده كردم و ذكر شده بود كه اين مطلب هنوز اثبات نشده و به احتمال زياد فقط زاييده ي تخيلات يه روانيه ! يعني فقط يه سري داستان سرهم كرده كه هنوز هيج مدركي براي اثبات حرفاش يافت نشده

    • تینا

      خب همه این بلاهارو

      مردا سر زنها میارن دیگه

      خدا هدفش از غریزه جنسی تو مذکر چی بوده؟

      اینا که فقط با غریزه جنسیشون به زنها اسیب رسوندن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نظر ندی نمیگن لالی.همه چی رو جنسیتی میکنی

      • بدون نام

        خوبه کثافت کاریا یه طرفش رنان.کرم ز خود درخته

      • یلدا

        خب داره راست میگه

        حقیت تلخه

      • تینا

        ـاخه زن خودش دوست داره قاچاق بشه

      • تینا

        مذکر بخاطر غریزه جنسیش همه کار میکنه

        تف تف تف

      • بدون نام

        به نظر من غریزه جنسی از یه حدّی به بعد مخربه و باید به جای اینکه مدام برای این غریزه خوراک فراهم بشه نرینگی از حدی به بعد کنترل بشه .در واقع نرینگی ای که در بعضی مردها وجود داره بیش از اندازه ای هست که در تمدن بهش احتیاجه! یا این جور مردها می توانند از تمدن خارج بشن و در جنگلها زندگی کنند!

    • علی

      چه لذتی از پخش این اخبار می بری؟

    • بدون نام

      منم تو سخنرانی آقای رائفی پور شنیدم...تا ی مدت حالم بد بود واقعا وحشتناکه و بعید هم نیست ازین آدم دوپا هرچی بگی

    • کامران

      @بدون نام 21.48
      دوست عزیز با سرچ ساده به نتیجه نمیرسی شما اگه تونستی ورود کنی به فضای دارک وب اگه تونستی میتونی این چیزارو با چشم ببینی نیاز نیست که به حرفای کسی گوش بدی تا ببینی واقعیت داره یا نه..شما یه سرچ ساده بکن لولیتا عکساشو میبینی و یا تو یوتیوب دارک وب و یا دارک روم رو جستجو کن یکم مطلب راجبش هست که اونم اگه فیلتر نکرده باشه یوتیوب..این چیزا غیر عادی هست ولی چیزی نیست که بخاد حاصل توهم نویسنده باشه..نویسنده نگفته که من به فرض با خدا ملاقات حضوری داشتم یه مطلبیو راجبش بحث کرده که کسی ازش اگاهی نداره...وقتی شما تو این فضا میتونی با کمی پول خرج کردن شاهد این باشی یه نفرو به صورت پخش زنده هر جور که میخای برات شکنجه بدن پس لولیتا یه چیز عادی واسه اینجور ادماست..

    • کامران

      @بدون نام 21.48
      دوست عزیز احتیاج نیست که سرچ ساده بکنی و مطالبیو بخونی که خود نویسنده هم ازش اگاهی نداره شما اگه تونستی میگم اگه تونستی به فضای دارک وب ورود بکنی همه چیو خودت به چشم میبینی که نه توهمه نه شوخیه..متاسفانه تو مملکت ما هر کسی از یه چیز اگاهی نداشته باشه از نظرش همه چی توهمه..از اسم این فضا مشخصه حتی از لحظه ورود به این پنجره که همه چی تیرستو عجیبه

    • بدون نام

      تف که برا پول هر کاری میکنن تینا

      پاسخ ها

      • تینا

        تف تو روحت

        نر کثیف

      • بدون نام

        این دنیای ساخته شده توسط مردهاست .و البته دختربچه ها اصلا به سنّی نرسیدند که برای پول هر کاری کنند و این مردان هستند که دختربچه ها رو به این کثافت می کشند .همه چیز هم به اون غریزه سیری ناپذیر مردانه ربط داره.حتی جنگها هم از همین غریزه مردانه ناشی میشه

    • تینا

      با فحش دادن به من

      جنایت تاریخی مرد به زن پاک نمیشه

      میدونم احساس و وجدان ندارین راحتین

      یه مردم پیدا نمیشه بگه

      از مذکر بودنم شرمسارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها میگن تقصیر خود زنه که وجود داره و ما رو تحریک می کنه!!! به نظر من باید مردانی رو که از حدی از غریزه جنسی فراتر میرن و دیگه با رابطه جنسی عادی و انسانی راضی نمیشن رو عقیم کرد یا هورمونهایی بهشون تزریق کرد تا نرینگی شون کمتر بشه و باعث ایجاد مزاحمت و جنایت برای زنها نشه .ما در تمدن به حد متوسط و کنترل شده ای از نرینگی احتیاج داریم .نه این همه زیاد

    • تینا

      با فحش دادن به من

      جنایت تاریخی مرد به زن پاک نمیشه

      میدونم احساس و وجدان ندارین راحتین

      یه مردم پیدا نمیشه بگه

      از مذکر بودنم شرمسارم

    • تینا

      کلی فحش بهتون داده بودم

      برترینها سانسور کرد

      برترینها چطور میتونی در مورد ظلم ساکت باشی

    • بدون نام

      تینا همین که ماده های بی منطق عصبی میشن خودش لذت بخشه. همیشه مردا سلطه خواهند داشت

      پاسخ ها

      • تینا

        مطمئنی همیشه سلطه دارین

        یه سرچ بزن تو اینترنت

        بنویس واژه مرد ذلیل

        ههههع

    • بدون نام

      عصبانیت مرد ستیزها لذت بخشه.روحم تازه شد

    • ناشناس

      اللهم عجل لولیک الفرج

    • بدون نام

      اینها تایید نشده ، شما برای پر کردن سایتتون بدون اطلاع از صحت و سقم مطالب چیزی رو نشر ندید
      هر مطلبی که در دنیای مجازی میاد شما اینجا بازپخش می کنید ، بعضا هم از شبکه های اجتماعی که اصلا اعتمادی بهشون نیست مطالبی رو بازپخش میدید
      اینجا خیلی از افراد نمیدونن که هر مطلبی که میاد ممکنه درست نباشه و قبول می کنن
      لولیتا هم یک رمان ناشی از تراوشات جنسی بیمارگونه نویسنده هست و اونوریها به چه عللی از این گونه رمانها استقبال می کنن خیلی جای بحث داره
      البته شماها فقط دنبال جذب مخاطب هستید و مثل تمام سایتها به دنبال منافع خودتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بردگی جنسی و شبکه بین المللی قاچاق زنان و روسپی گری واقعیته .حالا دست و پاشون رو قطع کنند یا نکنند چه فرقی داره؟! نکنه فکر کردی این مردان غیوری که به تایلند می روند برای دیدن فیل ها و تمساح ها تشریف می برند؟!

    • بدون نام

      به نظرم باید زنهایی که بیشتر از کوپنشون حرف میزنن همین طوری دست و پاشون رو برید.تمدن به این زنها احتیاج نداره

    • بدون نام

      به نظرم هرماده ای که ادعای فمنیسم داره باید دست و پاش رو قطع کرد.خودشون دنبال ترویج بی غیرتین بعد به مردا ایراد میگیرن

    • بدون نام

      زنها موجودات رذلی هستند که باید با این روش ها تعدادشون رو کم کرد

    • بدون نام

      زن جماعت فقط زبان زور میفهمه تا ادعایی کرد سریع زبونش رو باید برید اینطوری هار نمیشه

      پاسخ ها

      • مریم

        بیچاره خونوادت

        چطوری تورو تحمل میکنن

    • بدون نام

      کاربر تینا نکنه تو هم از اونایی که پول پرستی که بهت برخورده؟؟

    • تینا

      خاک بر سر بی غیرت مرد ایرانی

      غیرتو از مرد هلندی یاد بگیرین

    • تینا

      تو سایت های مختلف

      مدام میبینم نرها میان میگه ما سلطه داریم به زن

      معلومه احساس خطر کردین

      فهمیدین ،قراره از تخت پادشاهی پوچتون

      پایین کشیده بشین

      سبک مغزهای بدبخت

    • مریم

      وای چه نظرات وحشتناکی

      مردها واقعا موجودات ترسناکی هستن

    • تینا

      دلم میخواد همتونو زیر پاشنه کفشم له بشید

    • تینا

      کاربر ۲۱۵۳
      ای ول داری

      من چون خوی کثیفشونو بهشون یاداوری

      کردم عصبی شدم

      شما ها یه مشت نر بی خاصیت هستین

    • تینا

      برترینها فحشهای منو به این نرهای کثیف

      تایید کن

      وگرنه معلوم میشه از نظر فکری باهاشون تو یه سطحی

    • بهاره ؟

      اینا واقعا انسان هستن

      کاش همه مردهای اینجوریو اتیش بزنن

    • تینا

      شما نرها بخاطر غریزه جنسی کثیفتون

      هر کاری میکنید

      ولی با خوندن این خبر ،مطلبو انکار میکنید

      چون درونتونو میخواین آروم کنید

      بگید نه مرد تا این حدم نمیتونه کثیف باشه

      خب حقیقت تلخه

      شماها کثیفید

    • سارا

      معلومه وقتی اسید میریزن سر زنها

      منطق و فهمم ندارن ـ

      تبدیل میشن به یه موجود ترسناک

      زن بیچاره هم از ترس چنین هیولای ترسناکی

      تو طول تاریخ تحت سلطه در اومده

      چون یه حیووون ترسناک مقابلش میبینه

    • تینا

      زنده باد فمنیسم

      وقتی انقدر مردهارو ترسونده

      قطعا باید دنبالش رفت

    • z.s

      بیشتر از متن خبر از کامنت هایی متاثر و متاسف شدم که مردم کشورم به هم روا میدارن
      صرف اینکه چند مرد و زن کارهای ناشایستی انجام داده و میدن نمیشه جنسیت اونها رو زیر سوال برد
      خوبی یا بدی انسانها ربطی به جنسیتشون نداره.
      نمیدونم چرا فهمش برای بعضیا سخته

    • z.s

      اللهم عجل لولیک الفرج
      اللهم عجل لولیک الفرج
      اللهم عجل لولیک الفرج

      پاک شدن این همه گندی که تو دنیا توسط یه مشت بی وجود هرزه زده شده که فقط اسم انسان رو به یدک میکشن فقط از دست آقامون حجه ابن الحسن عسکری بر میاد.

    • بدون نام

      همشون تو حرف از مرد بدشون میاد
      .ولی واسه شوهر دارن لح لح میزنن....چون چیزی که زیاد دختر ترشیده ..گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده .حالا حکایت این دختراس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا خوبه که اینا فکر سالمی دارن و واسه شوهر له له میزنن
        نرها که با فکر مریضشون واسه کثافت کاری له له میزنن

    • بهدر

      واقعا متاسفم که بدون منبع و بدون توجه به محتوا این اخبار پوچ رو درج میکنید.هدفتون چیه متوجه نشدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج