۶۵۰۲۲۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پولادگر: از انتخابات فدراسیون تکواندو کنار نمی‌کشم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: اگر اصرار مسئولان، مدیران و اعضای خانواده تکواندو نبود در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام نمی‌کردم.

خبرگزاری تسنیم: محمد پولادگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: اصلا قصد ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون تکواندو را نداشتم و اگر اصرار مسئولان، مدیران و اعضای خانواده تکواندو نبود در انتخابات ثبت نام نمی‌کردم.

وی ادامه داد: فضا واقعا سنگین است و حملات ناجوانمردانه زیادی صورت می‌گیرد. سیاه نمایی تا حدی است که افتخارات بزرگ تکواندو را به گونه دیگر نشان می‌دهند و این اتفاقات در کشوری صورت می‌گیرد که فضای مجازی آن را مدیریت می‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: بعد از این همه سال حضور در تکواندو واقعا خسته هستم و دلم نمی‌خواست در تکواندو بمانم. در سال جاری تا این لحظه در بیش از ١٤ رویداد بین‌المللی شرکت کردیم و این به غیر از تمام مسابقات داخلی در رده‌های مختلف است. کار واقعا سخت است و ایجاد شایعه کار را سخت‌تر می‌کند.

پولادگر خاطرنشان کرد: چند روزی است که بدترین و سخت‌ترین روزهای زندگی خود را سپری کردم و در دشت حیران مصلحت و حقیقت مانده بودم. این که مصلحت کنم یا برای حقیقت در انتخابات باقی بمانم. برای همین تصمیم گرفتم در این عرصه بمانم و برای کسانی که از سرمایه زندگی خود گذشتند برای حقیقت بجنگم.

وی ادامه داد: نتوانستم خودم را راضی کنم تا جواب این عذاب وجدان را ندهم و برای حقیقت نمانم، اگر خود اعضای مجمع من را معاف کنند دست و بازوی آنها را می‌بوسم.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: به اعضای مجمع توصیه می‌کنم به پولادگر رای ندهید چون دشمنان روش ناجوانمردانه‌ای را برای مقابله با او در پیش گرفتند. به پولادگر رای ندهید تا وقتی قهرمانی ملی ما در یک میدان بین المللی مبارزه می‌کند او را له نکنند. به پولادگر رای ندهید تا اگر فدراسیون شما بین ۵۰ فدراسیون درسال گذشته به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شد آن را اعلام کنند.

پولادگر در پایان تاکید کرد: با همه این شرایط نتوانستم خودم را راضی کنم تا از این میدان کناره گیری کنم تا حقیقت را فدای مصلحت کنم. مصحلت چیز دیگری است اما به خدای بلند مرتبه توکل می‌کنم و به هر اتفاقی که مجمع رقم بزند تمکین می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ حالا کی اصرار کرده؟؟! فیلم بازی نکن چسپیدی به صندلی ریاست

    • بدون نام

      خدا اون کمرتو بزنه... واسه بدست آوردن صندلی از هیچ کاری دریغ نمیکنی بدبخت همرو به حراج بزار!!! ....

    • بدون نام

      دیکتاتور مستبد تکواندو رو به نابودی کشوندی حتی وزارت ورزش هم زورش به تو نرسید حالا که زور شما از همه بیشتره وبه خاطر خودخواهیت حاضری تکواندو رو نابود کنی پس خدا کنه خودت نابود بشی بلکه دست از سر تکواندو برداری خدارو شکر مردم همه چیز رو میدونن و بین مردم یه چهره منفور حساب میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج