جاباما
۶۴۹۵۵۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد قاطع و قانونی پلیس با اراذل و اوباش

فرمانده ناجا با بیان اینکه اصل نظارت، کاری پسندیده است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بارها بر این امر تاکید کرده اند، گفت: سرعت عمل پلیس ۱۱۰ بسیار اهمیت دارد و باید برای بهبود مستمر آن تلاش کرد و برخورد قاطع و قانونی پلیس امنیت عمومی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اهمیت زیادی دارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده ناجا با بیان اینکه اصل نظارت، کاری پسندیده است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بارها بر این امر تاکید کرده اند، گفت: سرعت عمل پلیس ۱۱۰ بسیار اهمیت دارد و باید برای بهبود مستمر آن تلاش کرد و برخورد قاطع و قانونی پلیس امنیت عمومی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اهمیت زیادی دارد.

سردار حسین اشتری در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: فرماندهان می‌بایست بر سازمان خود اشراف داشته باشند که این اشرافیت از نظارت و بازرسی به وجود می‌آید و بازرسی هم برای افراد و هم برای سازمان محاسنی دارد که موجب افزایش آمادگی و رفع نواقص می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: وقتی بازرسی به صورت استانی انجام شود؛ با جمع بندی آمارهای استانی می‌توان نواقص کل کشور و مشکلات سیستمی را کشف و رفع کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نظارت ها، تابلویی را به فرمانده نشان می‌دهد که در بر گیرنده نقاط ضعف و قوت است، افزود: بازرسان هم مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و کار آنها همانند کار قضاوت بسیار حساس است.

وی تاکید کرد:‌ پیشنهادهایی که از سوی فرماندهی استان اصفهان شده باید در کارگروهی با مسئولیت معاونت هماهنگ کننده ناجا مورد بررسی قرار گیرد تا بخشی از مشکلات این استان رفع شود.

سردار اشتری تصریح کرد: استان اصفهان ویژگی‌های خاص و نمونه‌ای دارد و باید به خاطر این وی‍ژگی‌ها، به مردم شهید پرور و ولایت مدار این استان توجهی خاص شود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تقویت همه جانبه ناجا باید در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی استان‌ها افزایش یابد و از خیرین امنیت ساز و مردمی که حاضر هستند به نیروی انتظامی کمک کنند؛ استفاده شود.

وی از راه اندازی آزمایشگاه الکترونیک پلیس آگاهی خبر داد و بیان کرد: سرعت عمل پلیس ۱۱۰ بسیار اهمیت دارد و باید برای بهبود مستمر آن تلاش کرد و برخورد قاطع و قانونی پلیس امنیت عمومی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اهمیت زیادی دارد که استان اصفهان اقدامات مثبت خوبی در این خصوص داشته است .

سردار اشتری هدف از نظارت و بازرسی را کشف نقاط ضعف و قوت و حل مشکلات دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اصل نظارت بارها تاکید کرده‌اند و همه فرماندهان می بایست بر سازمان خود اشراف داشته باشند که این اشرافیت از نظارت و بازرسی به وجود می آید.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری در پایان خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی باید در کارکنان پلیس مستمرا تقویت شود تا ابهامی در ذهن کارکنان در مباحث مختلف وجود نداشته باشد و در این زمینه ملاک و معیار نیروی انتظامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ا

      اینکار برای امنیت مردم لازم ومفید است ، ممنون

    • بدون نام

      پلیس با ناهنجاری‌های حوزه وظیفه خود باید برخورد قاطع ودور از هر گونه جانبداری داشته باشد .

    • بدون نام

      کشوری که بیکاریش زیاد باشد ارازلش هم زیاد خواهد بود بهتره اول با مسولین برخورد کنید که عرضه ندارن برای جوانان شغل ایجاد کنن

    • بدون نام

      شماکاربی فایدمیکنیدکشوربیکاروفقیرزیادباش جرم وجنایت و زیادمیش وامنیت ایران وایرانی درخطرساعتی۵۰نفرزندان میرن وساعتی۳۰ناطلاق هر۴نفر۱نفرروانین وبیشترامدشون باعثش افغانی مهاجر حدود۱۴ملیون شغل گرفتن و۳۰درصدسرپرست خانوادهابیکارن....ونتیجش بلاهای آسمانی و زمینی میش خودخداگفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج