۶۴۸۶۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اسدی: کمالوند جدا شود، قراردادم را فسخ می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان تصمیم گرفتند پیرو تصمیم کمالوند باشند و اگر او از ما جدا شد، ما نیز به فعالیت ادامه ندهیم.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی اسدی بعد از برتری صنعت نفت آبادان در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس گفت: دیدار بسیار خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم تا دقیقه ۱۲۰ تلاش خود را انجام دادند اما خدا را شکر قرعه پیروزی در ضربات پنالتی نصیب ما شد و توانستیم از این مرحله نیز صعود کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی صنعت نفت عنوان کرد: امروز فقط به خاطر مردم و شخص کمالوند بازی کردیم، دو ماه است که کمالوند به خاطر پول و کمبود امکانات در حال جنگیدن و دعوا کردن است اما هیچ کس پاسخگو نیست. امروز نیز بعد از بازی در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم تا اگر کمالوند هر تصمیمی گرفت ما نیز پیرو آن باشیم. اگر کمالوند از تیم ما جدا شود من هم قرارداد خود را فسخ می‌کنم.

اسدی تاکید کرد: وقتی مربی به خاطر پول سال گذشته بازیکنان و مطالبات امسال با باشگاه درگیر می‌شود، باید ما قدردان و پیرو تصمیم او باشیم. بازیکنان خارجی ما به خاطر پول به آبادان آمدند و با وجود کمبود امکانات بهترین نتایج تاریخ باشگاه صنعت نفت را کسب کردیم. در حال حاضر در لیگ برتر نتایج خوبی کسب و در جام حذفی نیز به دیدار نیمه نهایی صعود کردیم. نمی‌دانم چرا مسئولان باشگاه با وجود این شرایط سنگ‌اندازی می‌کنند و هیچ کمکی انجام نمی‌دهند.

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: کمالوند حق دارد عصبانی باشد و با مسئولان باشگاه دعوا کند چرا که در ماه‌های اخیر فقط وعده و وعید شنیده است و هیچ‌کس به مشکلات او گوش نمی‌کند، او امروز مردانگی به خرج داد و امیدوارم بهترین اتفاق برای باشگاه و کمالوند رقم بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج