۶۴۸۵۹۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کرار: کمالوند بهترین مربی آسیا است

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر قرار است کمالوند به خاطر ما از باشگاه جدا شود، ما نیز حاضر هستیم جریمه شدن را به جان بخریم و از باشگاه جدا شویم.

خبرگزاری تسنیم: کرار جاسم در خصوص صعود صنعت نفت آبادان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: تشکر می‌کنم از تک‌تک بازیکنان که در دیدار مقابل پرسپولیس فداکاری کردند. به پرسپولیس که بزرگترین تیم آسیا است و از یکی از بهترین مربیان آسیا نیز برخوردار است احترام می‌گذاریم اما به نظر من در حال حاضر بهترین مربی آسیا فراز کمالوند است. از خدا نیز می‌خواهم در دیدار بعدی مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کنیم تا ضمن صعود به دیدار نهایی دل مردم خوب خوزستان را شاد کنیم.

وی در خصوص مشکلات مالی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: در این خصوص هر تصمیمی که فراز کمالوند بگیرد ما نیز پشت او هستیم، اگر کمالوند برود ما نیز می‌رویم و اگر هم بماند در کنار او می‌مانیم. صنعت نفت را مثل یک خانه می‌دانیم که همه بازیکنان در آن زندگی می‌کنند. اگر در این خانه یک بزرگتر که کمالوند است تصمیم به رفتن بگیرد ما نیز پشت او خواهیم بود.

هافبک صنعت نفت آبادان با تمجید از فراز کمالوند گفت: کمالوند به خاطر پول بازیکنان در حال جنگیدن است، اگر قرار است او به خاطر ما از باشگاه جدا شود، ما نیز حاضر هستیم جریمه شدن را به جان بخریم و از باشگاه جدا شویم.

کرار ادامه داد: من آمده‌ام در آبادان تا برای مردم این شهر بازی کنم، من عرب هستم و بیشتر مردم آبادان نیز عرب‌زبان هستند و این موضوع باعث می‌شود تا پای جان برای آنها بجنگم، اگر قرار است بدون پول بازی کنم به خاطر مردم آبادان این کار را می‌کنم اما باشگاه باید قدر بازیکنان را بداند و به آنها احترام بگذارد.

وی در پایان در خصوص درگیری خود با سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: حسینی بازیکن بزرگ و قابل احترام و یک کاپیتان خوب برای پرسپولیس و تیم ملی است. او هر حرفی به من بزند به آن احترام می‌گذارم. هواداران پرسپولیس نیز باید به کاپیتان خود افتخار کنند، ضمن اینکه باید یادآور شوم داور دیدار نیز بسیار عالی قضاوت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامعلی تبار نرنجانید از اصفهان

      پس نه غیر از کمالوند مگه کسی دیگه میتونه بهترین باشه برانکو که فقط یک تاکتیک لوزی بلده ودیگر هیچ. تازه اون یک دونه تاکتیکش هملو رفته وهمه تیم ها دستشو خوندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج