جاباما
۶۴۷۲۶۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پروژه تانگو گوگل تعطیل می‌شود

سه چهار سالی است که از شروع به کار پروژه‌ی تانگو گوگل (Project Tango) می‌گذرد؛ پروژه‌ای که قرار بود طی آن سیستم‌های مختلفی بر مبنای واقعیت افزوده به گوشی‌های هوشمند افزوده شود. گوگل دیروز خبر داد که پشتیبانی از پروژه‌ی تانگو به زودی قطع خواهد شد و توسعه‌ی آن دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد.

وبسایت دیجی کالامگ - امیرحسین میرزایی: سه چهار سالی است که از شروع به کار پروژه‌ی تانگو گوگل (Project Tango) می‌گذرد؛ پروژه‌ای که قرار بود طی آن سیستم‌های مختلفی بر مبنای واقعیت افزوده به گوشی‌های هوشمند افزوده شود. گوگل دیروز خبر داد که پشتیبانی از پروژه‌ی تانگو به زودی قطع خواهد شد و توسعه‌ی آن دیگر ادامه پیدا نخواهد کرد. از روز اول مارس سال آینده‌ی میلادی، گوگل به طور کلی پروژه‌ی تانگو را تعطیل خواهد کرد. با این حال، قرار نیست گوگل توسعه‌ی سیستم‌های واقعیت افزوده را کنار بگذارد.
پروژه تانگو گوگل تعطیل می‌شود

گوگل می‌خواهد تمرکز خود را در توسعه‌ی واقعیت افزوده روی نرم‌افزار قرار دهد.

پروژه‌ی تانگو با سیستم واقعیت افزوده‌ی ARCore جایگزین خواهد شد. در حالی که پروژه‌ی تانگو مبتنی بر سخت‌افزار بود، سیستم ARCore گوگل بر پایه‌ی نرم‌افزار کار می‌کند.

پروژه تانگو گوگل تعطیل می‌شود

گوشی‌هایی که از پروژه‌ی تانگو پشتیبانی می‌کردند، بسیار عجیب و غریب بودند. برای مثال اولین گوشی این پروژه یعنی Lenovo Phab ۲ Pro سه لنز دوربین در پشت خود داشت و صفحه نمایش آن هم ۶.۴ اینچی بود. حتی گوشی دوم این پروژه هم با اینکه سخت‌افزاری شگفت‌انگیز داشت، باز هم نتوانست به محبوبیت پروژه‌ی تانگو کمکی کند.

گوگل می‌خواهد تمرکز خود را در توسعه‌ی واقعیت افزوده روی نرم‌افزار قرار دهد. به کار گیری سیستم ARCore روی گوشی‌های اندرویدی بیشتری ممکن است، تا استفاده از چند سنسور و لنز مختلف روی یک گوشی هوشمند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج