۶۴۵۷۱۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مارسل دسایی:

چلسی می تواند برای هازارد جایگزین پیدا کند

مدافع سابق آبی های لندن معتقد است، چلسی بدون هازارد دچار مشکل نمی شود.

طرفداری: مارسل دسایی می گوید چلسی می تواند برای ادن هازارد جایگزین پیدا کند و با رفتن ستاره بلژیکی به رئال مادرید، مشکلی برای آبی های لندن ایجاد نمی شود. وینگر بلژیکی چلسی به تازگی به رکورد ۸۰ گله جانفرانکو زولا دست یافته است و پس از ریکاوری از مصدومیت سخت خود، باری دیگر به بازیکن کلیدی ترکیب اصلی آنتونیو کونته تبدیل شده است.

دسایی معتقد است چلسی می تواند وضعیت را بدون هازارد مدیریت کند و جایگزینی برای وی پیدا کند. همانطور که این باشگاه در گذشته با رفتن دیدیه دروگبا، به دنبال جایگزین مناسبی برای مهاجم خود رفت. به نقل از سایت گل دسایی در این رابطه گفت:

هیچ بازیکنی مهم تر از باشگاه نیست، در گذشته با رفتن دروگبا که یکی از بزرگ ترین بازیکنان بود این باشگاه به روند خوب خود ادامه داد و باز هم قهرمان شد. با رفتن هازارد غمگین خواهیم شد اما به نظر من رومن آبراموویچ همچنان پرشور است و می تواند جایگزین مناسبی برای او پیدا کند، بازیکنی که بتواند در سطح مشابه او بازی کند.

دسایی پس از شکست چلسی مقابل وست هم و از طرفی رو به رو شدن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، نسبت به وضعیت تیم کونته نگران است:

چلسی به تازگی مقابل وست هم شکست خورد، بنابراین تیم در بهترین وضعیت خود قرار ندارد. آنها باید از لیگ برای ریکاوری روانی استفاده کنند تا با شروع مجدد لیگ قهرمانان در ماه فوریه آمادگی داشته باشند. باید از اشتباهات گذشته درس بگیرند و ثابت کنند پتانسیل این را دارند که یکی از تیم های موفق انگلیس و اروپا باشند. در حال حاضر چیزی که از منچسترسیتی شاهد بودیم فراتر از سایر تیم های اروپا بوده است و به همین علت آنها ۱۱ امتیاز با تیم دوم فاصله دارند.

چلسی می تواند برای هازارد جایگزین پیدا کند

فصل گذشته بهترین فصل برای چلسی و قهرمانی اش در لیگ بود. سیتی آن تیم مطابق میل پپ گواردیولا نبود، یونایتد بازیکنان برتر فعلی را نداشت، آرسنال همیشه در طی فصل دچار مشکلات بسیاری بوده است و تاتنهام نیز از لحاظ ذهنی آماده نبود، بنابراین فصل گذشته بهترین فصل برای قهرمانی چلسی بود. چلسی اکنون بازیکنان جدید بسیاری جذب کرده است که نیاز به زمان دارند. باکایوکو تمام توانایی هایش را نشان نداده است، نمانیا ماتیچ کاملاً با سیستم آشنا شده بود و کار برای او راحت تر بود. هازارد در شرایط خوبی قرار دارد، گل می زند و چلسی به او نیاز دارد، خیلی مهم است که او در شرایط خوبی برای دیدار با بارسلونا قرار داشته باشد.

دسایی سابقه قهرمانی در جام جهانی با فرانسه را دارد. او ۲ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز تجربه کرده است. در سال ۱۹۹۸ به چلسی پیوست و بیش از ۲۰۰ بازی برای آبی ها به میدان رفت و در سال های قبل از حضور آبراموویچ، موفق به کسب ۲ جام با چلسی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MGZ

      اره میشه جایگزین پیداکرد.فقط مسی می‌تونه جای هازاردو پر کنه چون بازیکن معمولی نیست اگه تو رئال یا بارسا بود از مسی و رونالدو بیشتر بهترین بازیکن جهان میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج