جاباما
۶۴۵۶۰۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پرداخت تسهیلات برای پرورش ماهیان خاویاری

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات برای توسعه پرورش ماهیان خاویاری در شمال کشور رونقی خوبی در این حوزه ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات برای توسعه پرورش ماهیان خاویاری در شمال کشور رونقی خوبی در این حوزه ایجاد کرده است.

محمد سعیدی کیا در مراسم اعطای ۱۳۵۰ فقره از اسناد علوی در روستای طوله کلای آمل با اشاره به اینکه با دستور رهبری، هیات امنایی برای واگذاری املاک علوی به مردم تشکیل و دستورالعمل واگذاری تصویب شد، اظهار کرد: در استان مازندران در شش مرحله قریب به ۶۶۰۰ سند املاک علوی به صورت رایگان به مردم واگذار شد که ارزش این املاک تقریبا ۱۹۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه از مردم نیز تقاضا داریم برای دریافت سند به نمایندگی بنیاد مستضعفان مراجعه کنند، گفت: ۹۵ درصد اسناد املاک علوی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد. زمان نام نویسی و ثبت درخواست مردم تا پایان سال گذشته بود اما امسال نیز این فرصت به مردم داده شد تا بتوانند تشکیل پرونده داده و اسناد خود را دریافت کنند.

سعیدی کیا با اشاره به اقدامات اشتغالزای صورت گرفته در بنیاد مستضعفان در استان مازندران اظهار کرد: در طی دو سال گذشته به ازای هر سال ۲۰ میلیارد تومان و مجموعا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزا در استان مازندران سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: در زمینه توسعه پرورش ماهیان خاویاری در شمال کشور ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تولید ۲۰ تن گوشت انجام شده و امیدواریم با این اعتبارات به رونق تولید ماهیان خاویاری کمک کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه خاویار ایران شهرت جهانی دارد و با کمک به توسعه آن از طریق مردم می توان اشتغالزایی و درآمد خوبی کسب کرد، گفت: ورود مردم به صحنه اقتصادی کشور موجب رونق تولید و رفع نیازهای جامعه می شود و تجربه ای که در اعطای تسهیلات صورت گرفته این امر را به خوبی نشان می دهد.

وی ادامه داد: تسهیلات اعطایی بنیاد مستضعفان با پنج درصد یارانه و پنج درصد نیز از محل اعتبارات معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری مجموعا ۱۰ درصد حمایت برخوردار می شود.

سعیدی کیا با اعلام سرمایه گذاری در ۶پروژه تولید ماهیان خاویاری در استان مازندران، رتبه استان را در استفاده از تسهیلات سرمایه گذاری این بخش، پس از استان گیلان دوم اعلام و تصریح کرد: تسهیلات اعطا شده در توسعه بخش روستایی موثر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اختلاس گرها به خط.....تادیرنشده بشتابید.سفارشی ها از دولت و مجلس دراولویت می‌باشند.با ماهی. یا بدون ماهی بااستخر یا بدون استخر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج