جاباما
۶۴۵۵۳۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پرونده شکایت از نمایندگانِ سلفی‌ بگیر مختومه شد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت جمعی از مردم شیراز علیه نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفته بودند، خبر داد و گفت که این موضوع خلاف شئون نمایندگی تشخیص داده نشد و پرونده مختومه است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت جمعی از مردم شیراز علیه نمایندگانی که با موگرینی سلفی گرفته بودند، خبر داد و گفت که این موضوع خلاف شئون نمایندگی تشخیص داده نشد و پرونده مختومه است.

محمدجواد جمالی در توضیح جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: در این جلسه شکایت جمعی از مردم شیراز علیه نمایندگانی که با خانم موگرینی سلفی گرفته بودند مطرح و بررسی شد. علیرغم اینکه این شکایت شاکی مشخصی نداشت موضوع باز هم خلاف شئونات نمایندگی تشخیص داده نشد و پرونده مختومه شد.
پرونده شکایت از نمایندگانِ سلفی‌ بگیر مختومه شد

وی گفت: شکایت دیگر از یکی از نمایندگان درباره مصاحبه انجام شده در خصوص موضوع موسسات مالی و اعتباری بود. در این شکایت خواستار تذکر به این نماینده شده بودند که ما با آن نماینده صحبت کردیم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره پرونده شکایت نیروی انتظامی از حمدالله کریمی نماینده بیجار، گفت: قرار است هفته آینده این پرونده با حضور طرفین مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته وی، پورابراهیمی نماینده کرمان از محجوب نماینده تهران در مورد اظهاراتش در زمان رای اعتماد به وزیر کار شکایتی را مطرح کرد که قرار شد این موضوع در جلسه بعدی با حضور آقای پورابراهیمی جهت ارائه توضیحات بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

جمالی در مورد سایر پرونده‌های مورد بررسی در جلسه این هیات، گفت: دفتر امام جمعه سابق قائن از فرهاد فلاحتی نماینده این شهرستان در مورد مسائل مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری شکایتی را مطرح کرده که هیات نظارت با توجه به توضیحات آقای فلاحتی، اقدامات ایشان را خلاف شئون نمایندگی تشخیص نداد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین گفت که شکایت مطرح شده از آقای احمد صفری و عبدالرضا مصری نمایندگان کرمانشاه در مورد موضوع چگونگی واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه نیز مورد بررسی قرار گرفت که اظهارات این دو نماینده نیز خلاف شئون نمایندگی تشخیص داده نشد.

جمالی در پایان گفت: نظام مهندسی از یکی از نمایندگان به دلیل نطقش شکایتی را مطرح کرده که قرار شد این نماینده در جلسه بعدی حضور یافته و توضیحاتش را ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه!

    • بدون نام

      بعد یه دختری در ارمنستان با رحمتی عکس گرفته بود ولی اون رفتار خلاف شان بود...

    • بدون نام

      دلم می خواد گردن این قشقاوی رو بشکم ....با اینکه خانم هستم و هم رشته !

    • بدون نام

      خب راست میگن که خلاف شئون نمایندگان نبوده ، نماینده ما اگه شأن و منزلت داشت که اون آبروریزی بین المللی رو انجام نمیداد.

    • بدون نام

      آخه کجای دنیا سلفی گرفتن جرم داره.بهتر نبود مجلس دنبال کار اختلاس های چند هزار میلیاردی باشه.راستی چی شد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج