جاباما
۶۴۴۹۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل تصمیم برانکو در مورد بشار چه بود؟

برانکو با وجود اینکه تیمش قادر به جذب بازیکن در نیم‌فصل نیست و از پنجره نقل و انتقالات محروم شده اما به بشار رسن اجازه داد از این تیم جدا شده و به مدت یک ماه پرسپولیس را ترک کند و به اردوی تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق بپیوندد.

خبرورزشی: برانکو با وجود اینکه تیمش قادر به جذب بازیکن در نیم‌فصل نیست و از پنجره نقل و انتقالات محروم شده اما به بشار رسن اجازه داد از این تیم جدا شده و به مدت یک ماه پرسپولیس را ترک کند و به اردوی تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق بپیوندد. این تصمیم می‌تواند تبعات زیادی برای پرسپولیس داشته باشد چون با هر مصدومیت تازه در خط میانی، تیم با مشکلاتی مواجه خواهد شد. با این حال برانکو اجازه داد بشار از این تیم برود. این تصمیم دو معنای بزرگ داشت؛ اول اینکه پرسپولیس به هیچ بازیکنی متکی نیست حتی کسی مثل بشار که عملکرد خوبی تا قبل از مصدومیتش داشته و از سوی دیگر هیچ‌یک از پرسپولیسی‌ها اسیر دست برانکو نیستند و اگر دل‌شان با تیم نباشد یا بخواهند برای تیم ملی‌شان به میدان بروند هیچ محدودیتی ندارند.

وقتی سرمربی کروات سرخپوشان که به مسائل روحی بازیکنانش اهمیت زیادی می‌دهد اشتیاق بشار برای حضور در کنار تیم زیر ۲۳ ساله‌های عراق را دید به او مجوز جدایی داد تا به تیم کشورش اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج