جاباما
۶۴۳۷۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمسایی: لیگ برتر فوتسال هر ساله بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی اعتقاد دارد که مربیان و بازیکنان این تیم قدر فرصت‌های خود را نمی‌دانند.

خبرگزاری تسنیم: وحید شمسایی درباره تساوی ۴ - ۴ تأسیسات مقابل آذرخش بندرعباس و پابرجا ماندن اختلاف هشت امتیازی تیمش با مس سونگون صدرنشین اظهار داشت: متأسفانه ما خیلی فرصت‌سوزی می‌کنیم. همه ما از بازیکنان تا اعضای کادرفنی قدر فرصت‌ها را نمی‌دانیم. وقتی این اتفاق می‌افتد تمام چیزهایی را که می‌توانیم به آن برسیم، از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما از روز اول فکرمان این بود که جزو تیم‌های بالای جدولی باشیم،‌ اما می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم. متأسفانه قدر موقعیت‌ها را نداستیم.

«با توجه به اینکه فقط پنج هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده، آیا همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستید؟»، سرمربی تیم تأسیسات دریایی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: من سه هفته پیش به تیم مس سونگون قهرمانی‌اش را تبریک گفتم، الآن با توجه به اینکه اختلاف امتیاز گیتی پسند و مس سونگون کم شده، شاید بازی‌ها برای این دو تیم مهم‌تر باشد، ما هم باید بجنگیم تا از رده سومی خودمان محافظت کنیم.

شمسایی در مورد سطح کیفی فصل جاری لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: لیگ ما در فصل جاری خیلی خیلی قدرتمند و خوب بود. وقتی نتایج مسابقات قابل پیش‌بینی نیست، نشان از کیفیت بازی‌ها دارد. استعداد و بازیکنان بسیار خوبی هم در لیگ برتر حضور دارند و هر ساله هم کیفیت بازی‌های افزایش پیدا می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج