۶۴۲۴۵۵
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست بلژیکی‌ ها از اولین حریف ایران

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: پیروزی در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران امیدهای ما برای صعود را تقویت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش گفت: پیروزی در اولین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران امیدهای ما برای صعود را تقویت می‌کند.

اِروی رنار مصمم است تا با تیم ملی فوتبال مراکش به مرحله دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند. سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش در این رابطه می‌گوید: پیروزی در بازی با ایران امیدها و جاه‌طلبی‌های ما را برای صعود تقویت می‌کند. همین مسئله ما را برای پیروزی در بازی نخست جام جهانی مجاب خواهد کرد.

خبر دیگر از حریف اول ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال بلژیک با ارائه درخواستی خواستار بازی تدارکاتی با مراکشی‌ها در ماه مارس میلادی شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک نیز ارائه درخواست به همتای مراکشی خود را تایید اما اعلام کرد هنوز برگزاری بازی قطعی نشده است. انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال مراکش پس از رایزنی با رنار، سرمربی فرانسوی خود پاسخ بلژیکی‌ها را در چند روز آینده بدهد.

تیم ملی فوتبال مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و ایران قرار دارد. ایران و مراکش در اولین بازی روز ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهر سن‌پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به اميدصعوديك تيم ازآسياحتى عربستان كه سطح آسيا استراليا بالاتربياد

    • مونتلا

      من نمیدونم چه دلیلی داره که تیم ملی ما رو هیچ کس برای بازی تدارکاتی انتخاب نمیکنه چرا تیم های تراز اول ما رو برای بازی خانگی دعوت نمیکنند در صورتی ما تیم اول آسیا هستیم ولی تیم های کره و ژاپن هم درخواست های خوبی دارن به غیر از ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز تو دنیا ایران را فقط یک کشور جنگ طلب میشناسن

      • فوتبالیسته بلاتکلیف

        سلام.درسته اول اسیایم ولی ن ایران بازی با تیمهای خوب دنیا میزاره ن کسی ب ایران اهمیت میده.ده تا تیم مراکشو دعوت کرده ایران فقط تنهاست دلم سوخت ولی ما خدارو داریم ....لعنت خدا ب این فدراسیون ب ارزشو بی لیاقت

    • بدون نام

      به خودت فشار نیار رفیق صعود فقط برای اسپانیا و پرتغاله و ما دو تا باید برای سوم و چهارمی مسابقه بدیم که البته فایده هم نداره

      پاسخ ها

      • فرهاد

        آفرین تمام

      • فوتبالیسته بلاتکلیف

        عشقم ما دیگه خیلی خیلی ناامیدیم جام جهانی قبل یادته تو گروه اروگوئه ایتالیا انگلیس کاستاریکا اصن تو مخت میگنجید انگلیسو ایتالیا حذف بشن؟؟؟؟؟پس درسته سطحمون پایینتره از اسپانیا و لیمو شیرینه ولی یادت باشه قشنگی فوتبال ب همین اتفاقاشه

    • بدون نام

      قیافمون غلط اندازه. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج