جاباما
۶۴۲۰۶۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آصفی: به بازی در زمین بی‌طرف، اعتراض می کنیم

مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال تاکید کرد، تا زمانی که رای کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون اعلام نشود، آن را قطعی تلقی نخواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا آصفی، مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اظهارات دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، اظهار داشت: در جلسه‌ای که بین مسئولان AFC برگزار شد، کلیت رای به نفع ما بود. نمایندگان فدراسیون فوتبال و آقای تاج تلاش‌های زیادی کرده بودند که در AFC بر اساس واقعیت تصمیم‌گیری شود. هیئت‌رئیسه AFC هم در جلسه‌ای که در داشت و خبری که از آن معکس کرد، روشن بود که رای و نظر در آن جلسه روی برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشورهای دو طرف و به همان شیوه سابق است.

وی افزود: در خبری که از جلسه هیئت‌رئیسه AFC مخابره شد، فقط یکی از بندهای آن مبهم بود که من همان زمان هم اعلام کردم که این بند ابهام دارد، من گفتم که باید از AFC بخواهیم یک جواب روشن بدهد و اسیر سیاسی‌بازی‌ و پول‌هایی که سعودی‌ها خرج می‌کنند، نشود.

مشاور امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تا زمانی که این اظهار نظر دبیرکل AFC رسماً اعلام نشده، آن را قطعی تلقی نمی‌کنیم و باید ببینم نظر قطعی AFC چیست. همان زمان که یکی از بندها دو پهلو بود، از AFC خواستیم که به‌صورت روشن و صریح رای را به نفع ایران اعلام کند. اگر واقعاً سعودی‌ها دخالت کرده و فضا را ناعادلانه به‌نفع خودشان تغییر داده باشند، ما به آن اعتراض خواهیم کرد. یکی دو روز پیش هم آقای تاج خواستار روشن‌گری صریح در این خصوص شده بودند، چون شنیده می‌شد که سعودی‌ها با لابی‌گری می‌خواهند فضا را عوض کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      اگر نماینده ایران باپذیرش رای مسخره قهرمان آسیا هم شود پشیزی نمی ارزد خواهشا بجای تن دادن به ذلت مثل قبل و بازی در زمین بیطرف ،از بازیها کنار بکشید.

    • 《واقع‌گو》

      دیدین بازم عربها چجوری با لابی گری و نفوڌ در Afc سرمونو بریدن

    • اسفندیار

      رئیس فدراسیون فوتبال ما ضعیف است و نمی‌تواند جلو عربستان را بگیرد و باید استعفا دهد و یک نفر بیاد که اینکاره باشه

    • پاسارگاد

      آره جون خودت تو گفتیو ماهم باور کردیم!!!
      نه عمو...
      این ملت عقل و چشم دارن میبینن میفهمن پس بیخودی
      چرت و پرت نگو !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج