۶۳۹۸۵۰
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

پروین:کی‌روش نباید در کار فدراسیون دخالت می‌کرد

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: تیم ملی برای کسب موفقیت نیاز به امکانات خوب و مناسب دارد و ما از اول حرفمان این بود که کی‌روش در کار فدراسیون دخالت نکند.

خبرگزاری فارس: علی پروین در جمع خبرنگاران ورزشی در مورد برگزاری دیدار یادبود مرحوم ابراهیم آشتیانی گفت: همیشه گفتیم مسئولان منتظر هستند پیشکسوتان از دنیا بروند تا پیشکسوتان یک دور در ورزشگاه شیرودی بزنند و به خانه‌هایشان بروند، خدا رحمت کند آشتیانی را، او در همین زمین چه کارهایی که نمی‌کرد.

وی در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و همگروهی ایران با مراکش، پرتغال و اسپانیا تصریح کرد: همه بازی‌ها سخت است، یک عده نمی‌دانم با چه پشتوانه‌ای می‌گویند ما ۳ امتیاز اول را می‌گیریم، همه بازی‌ها سخت است، باید تدارکات خوبی ببینیم، اینکه مربی دنبال لباس و زمین و توپ بدود خوب نیست، باید ۱۰-۱۵ بازی خوب و قوی انجام دهیم تا با آمادگی کامل بتوانیم نتیجه بگیریم، در غیر این صورت همه بازی‌ها سخت خواهد بود.

پروین در رابطه با اینکه ایران در گروه مرگ قرار گرفته است، تصریح کرد: خیر، من این مسئله را قبول ندارم ولی برایم عجیب بود که همه می‌گفتند ۳ امتیاز را از مراکش گرفته‌ایم. اتفاقاً این بازی از آن دوتا مسابقه بعدی سخت‌تر است. ما باید تیم‌مان را تقویت کنیم، بازی تدارکاتی بگذاریم و با آمادگی کامل به میدان برویم. ما زمانی که به جام جهانی ۷۸ رفتیم باید ۲ بازی دوستانه انجام می‌دادیم. اگر فقط دلمان به این خوش است که به جام جهانی رفتیم، این اتفاق رفته است اما اگر می‌خواهیم موفق شویم باید بازی دوستانه برگزار کنیم.

پروین در مورد مشکلاتی که بین کی‌روش و فدراسیون وجود دارد، تصریح کرد: این مسائل باید حل شود،چشمتان را روی هم بگذارید خرداد و بازی‌ها آغاز خواهد شد. اینکه مربی بخواهد دنبال لباس، پول و زمین باشد درست نیست، تیم‌مان خوب و مربی‌مان قوی است اما امکانات دچار مشکل است.

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در مورد اینکه چقدر شانس صعود متصور است؟ گفت: تمام بازی‌ها سخت است. خودم در جام جهانی بازی کردم، در بازی اولی که ما با هلند داشتیم تیم آنها مثل رخش بود، وضعیت الان هم به همان شکل است، مراکش اینطور نیست که فکر کنیم ۳ امتیاز را ما گرفته‌ایم، از چه تیمی قرار است ۳ امتیاز را بگیریم؟ واقعاً کار به همین راحتی است؟ باید امکانات خوب و تدارک قوی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا خواسته کی‌روش برای بازی‌های دوستانه منطقی است، گفت: ۱۰۰ درصد منطقی است، ما از همان اول گفتیم کی‌روش در کار فدراسیون دخالت نکند، تیم بسیار خوب و جوانی داریم و او باید با خاطر راحت به دنبال زندگی و تیم ملی برود.

وی در مورد اینکه کی‌روش از وضعیت موجود دلخور است و درخواست کرده اخراجش کنند، اظهار داشت: ما نمی‌دانیم وضعیت بین آنها به چه شکلی است و چه شرایطی دارند.

پروین در مورد اینکه فدراسیون از کی‌روش خواسته صحبت نکند، گفت: یک نفر باید بزرگی کند و کی‌روش و فدراسیون را با هم آشتی دهد (باخنده).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • tnt2

      ها جناب پروین از شما دیگه بعید بود .نمیخوام فکر کنم از فدراسیون و اون پولهای غیب شده به شما هم رسیده باشه

    • بدون نام

      خطاب به اون بالایی؛اول مصاحبه روبخون بعدخودتوبانظرت مظهرخنده همه کن

    • بدون نام

      خطاب به اون بالایی؛اول مصاحبه روبخون بعدخودتوبانظرت مظهرخنده همه کن

    • بدون نام

      tnt2
      کی ازغار زدی بیرون عتیقه؟

    • بدون نام

      tnt2
      کی ازغار زدی بیرون عتیقه؟

    • پویان

      تو سر پیازی یا ته آن؟مردم نمیخوان امثال تو نظر بدن

    • بدون نام

      فدراسیون کارش درست انجام بددخالت نکنه کی‌روش مثل مربی ایرانی نیست به اینکه نتیجه نگیربگه تدارکات و برنامه ریزی ضعیف بود وگرنه تیم ایران صعودنمیکردتامسولین بگن تجربه شددفعه بعد جبران میکنیم

    • نادر

      تو را سننه تو سر پیازی یا ته پیازی نخود هر آش شدی برو پی کارت خود نمایی نکن امثال شما ها این فوتبال را از بین بردید کی از تو نظر خواست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر پروین نظر نده کی نظر بده چرا مرغ همسایه غازه براتون مگر با همین پروین قهرمان آسیا نشدیم

    • بدون نام

      ای جانم شیشعلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج