۶۳۸۳۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گتوزو: ظاهر آرامم زیاد طولانی نخواهد بود!

جنارو گتوزو، سرمربی جدید میلان در نخستین کنفرانس خبری با نوع خاص نگرش و صحبت های خود توجه ها را به سمت جلب کرده است.

وبسایت نود: در چند روز گذشته و پس از کسب نتایج ضعیف تیم میلان در لیگ ایتالیا، وینچنزو مونتلا از سمت مربیگری این تیم برکنار شد و جنارو گتوزو، هافبک سابق میلان و تیم ملی ایتالیا به عنوان جانشین وی منصوب شد. گتوزو که همواره به عنوان شخصیتی رک، پرخاشگر و البته با لحنی طنز آمیز شناخته شده است پس از نخستین کنفرانس خبری خود با همین ویژگی ها به مصاحبه با له اینه، کمدین ایتالیایی پرداخت.

گتوزو که به دلیل همین ویژگی های اخلاقی اش در ایتالیا به کرگدن معروف است در این مصاحبه خود با هدایایی طنز گونه و طعنه آمیز نظیر لوازم سخره نوردی (برای بالا رفتن در جدول) و یک کت گرم ( به خاطر اختلاف منفی ۱۸ امتیازی با ناپولی صدرنشین) مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، گتوزو با توجه به این هدایا و شوخی ها در این مصاحبه گفت:

در حال حاضر آرام و خونسرد هستم اما این آرامش طولانی نخواهد بود. کار دشواری در پیش خواهیم داشت. اگر این چیزها (هدایا) را به من می دهید آنها را با خودم روی نمیکت هم خواهم برد. من آماده به دنیا آمده ام، در حقیقت حتی دو ماه زود تر از وقت معمول هم بدنیا آمدم!

گتوزو در ادامه در پاسخ به این سوال که مونتلا چه اشتباهاتی در هدایت میلان مرتکب شد گفت:

او اشتباهی مهلکی مرتکب نشد، اما بعضی اوقات به زمان و کمی هم شانس نیاز دارید. وقتی ۱۰-۱۲ بازیکن جدید وارد تیم می شوند به کمی زمان نیاز است. من به احترام نگرش او به کار و زندگی کلاه از سر بر می دارم.

مونتلا در دوران حضور خود روی نیمکت میلان به دلیل استفاده از ۲۳ ترکیب مختلف در ۲۳ بازی مورد انتقاد قرار می گرفت. گتوزو در این خصوص هم با خنده گفت:

می خواهم رکورد خودم را با ۲۴ یا ۲۵ ترکیب به ثبت برسانم. سیلویو برلوسکونی (مالک سابق باشگاه میلان) به من زنگ زد و صحبت صمیمانه ای با هم داشتیم و خوشحال شدم. یونگوگ لی (مالک فعلی میلان) هم زنگ زد و قرار به زودی یکدیگر را ملاقات کنیم و رو در رو صحبت کنیم.

در آخر هم له اینه از گتوزو خواست کلماتی که او به زبان چینی می گوید را تکرار کند که گتوزو فکر می کرد به معنای Forza Milan (زنده باد میلان) است و وقتی فهمید که در حقیقت معنی Forza Inter (زنده باد اینتر) می دهد به آرامی و شوخی به دو خبرنگار سیلی زد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج