۶۳۶۳۸۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بازتاب گسترده تصمیم AFC در رسانه‌های عربی

تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون لزوم سفر نماینده های عربستان و امارات به ایران برای بازی در لیگ قهرمانان بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های عربی داشت.

ورزش سه: در فاصله چند ساعت از اعلام تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در AFC پیرامون سفر نماینده های باشگاهی عربستان و امارات به تهران برای حضور در بازی ها و منتفی شدن مصاف این تیم ها در کشور ثالث، رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس به صورت گسترده این اخبار را پوشش دادند.

یکی از این رسانه ها سایت ارم نیوز بود که در گزارشی نوشت:« رئیس فدراسیون فوتبال ادعا کرده تیم های عربستانی و اماراتی از سوی کمیته برگزاری مسابقات AFC بعد از نشستی اضطراری ملزم به سفر به ایران و رویارویی با نماینده های ایرانی شدند».

این سایت از قول مهدی تاج نوشت:« در جلسه نماینده های عربستان، امارات و قطر با کمیته برگزاری مسابقات AFC ضمن رد ادعای نماینده سعودی پیرامون نداشتن امنیت در سفر به ایران این ضمانت را دادیم که خاک ایران امن ترین نقطه در دنیا است. نزدیک به ۱۲ دقیقه در این نشست صحبت کردم و به تمام ادعاهای واهی که مطرح شده بود با مستندات کامل پاسخ دادم و تاکید کردم امنیت کامل ایران باعث شد تا فیفا مسابقات عراق در مقدماتی جام جهانی را در تهران برگزار کند».

ارم نیوز در ادامه آورده است آن چه در نشست دیروز کنفدراسیون فوتبال آسیا اتفاق افتاده از دید رئیس فدراسیون فوتبال ایران یک پیروزی و دستاورد بزرگ برای فوتبال ایران است، چون کنفدراسیون عزم خود را جزم کرده تا تیم های عربستانی و اماراتی بازی های خود را در ایران برگزار کنند.

پیش از این مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران به فدراسیون فوتبال ایران دستور داده بود تا موضوع میزبانی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان را از طریق فیفا پیگیری کند که حالا به نظر می رسد آنها به هدف خود برای شکستن این طلسم رسیده باشند، به خصوص که عربستان هنوز هم تمایلی به انجام این اتفاق از خود نشان نداده و تحت تاثیر روابط دیپلماتیک اخیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم تاج به فکروطن وهم وطن آقای دبیراسدی هیچ کاری نکردوگفت کشورناامن فکرکنم رشوه هم گرفته ازعربها بااین موضع وبی خاصینتیش

    • رامین

      در هر حال همیشه باید مراقب نیرنگ و دسیسه عرب های نادان بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج