۶۳۵۷۹۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: دست‌های در کار است تا نتیجه نگیریم

عضو کمیته فنی استقلال اعتقاد دارد که دست‌هایی در کار است تا این تیم نتیجه نگیرد.

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته فنی استقلال اعتقاد دارد که دست‌هایی در کار است تا این تیم نتیجه نگیرد.

محمد نوری درباره اینکه چرا قرارداد یرزی شانیاک با استقلال امضا نمی‌شود، اظهار داشت: مشکلی نیست و در روزهای آینده قرارداد این مربی امضا خواهد شد. بازیکنان از نحوه تمرینات او راضی هستند و شادابی به تیم بازگشته است. قطعاً خاطرتان هست در دیدارهای گذشته از دقیقه ۶۰ به بعد بازیکنان توانی نداشتند، اما در بازی با مشکی‌پوشان تیم شرایطی متفاوت را تجربه کرد.

وی در مورد وضعیت تیم استقلال تصریح کرد: شرایط خوب است، اما نگاه کمیته انضباطی و داوران به استقلال بد است. نمی‌دانم چرا داوران دقت نمی‌کنند، یا کارشان عمدی است یا دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است تا استقلال نتیجه نگیرد. شما یک به یک بازی‌های استقلال را ببینید. حتماً متوجه خواهید شد چقدر داوری‌ها به ضرر ما بوده است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پیش از دربی ۸۵، گفتند وریا غفوری محروم شده که این مسئله روی بازیکن ما تأثیر گذاشت. در بازی با سیاه‌جامگان گل صحیح استقلال را به اشتباه آفساید گرفتند! خطای بازیکن حریف را که با دو پایش روی روزبه چشمی رفت، نه تنها کارت قرمز ندادند، بلکه با کارت زرد هم جریمه نکردند.

نوری همچنین تصریح کرد: داوری‌ها مخصوصاً برای استقلال اصلاً خوب نیست و نمی‌دانم چه مشکلی با این تیم دارند. نمی‌دانم مشکل کمیته داوران و انضباطی با استقلال چیست. من را نمی‌توانند محروم کنند، چون نه مربی هستم، نه بازیکن. این مسائلی که عنوان کردم، حرف‌ من نیست، حرف همه هواداران استقلال و دوست‌داران این تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      بابا بسه دیگه خجالت بکشید
      این دستا ول کن شما نیستند انگار
      امار گلزنیتونم مال همون دستاس؟

    • بدون نام

      فوتبال بازی نتونستید دست درکارن

    • بدون نام

      دقیقا حرف دل ما استقلالی هاست نمیدونم چه مشکلی با تیممون دارن از اول فصل تا الان.. خدایی هم بالای سره ظلم به تیممان و ما هواداران استقلال یه روزی فدارسیون و دار و دسته تاجی های فدراسیون رو نابود میکنه چقدر ظلم چقدر به حق خوری؟ اگه جوانمردانه ببازیم غمی نیست اما اینطور ناجوانمردانه دارن سر تیممون رو میبرن آخرش آه و نفرین ما استقلالی ها دامن فدراسیون فوتبال رو میگیره حالا ببینید کی این حرف رو زدم... تا کی میخوان به گریه بندازنمون مشغله فکری و فشار زندگی خودمان کمه اینا هم داعم چپ و راست به هر بهانه ای و حتی بدون بهانه هم دارن قلع و قممون میکنن تا کی ناداوری تا کی احکام تبعیض آمیز واقعا احساس میکنم ما استقلالی ها سیاه پوستیم و دوره آپارتاید ه ... خدا ازتون نگذره آقای تاج و بقیه....

    • بدون نام

      بازی با استقلال خوزستان.بازی با نفت بازی با لنگ بازی با ذوب آهن اینا هم بودند

    • بدون نام

      ی چیز واضحه. همه میدونن اینو . کمر ب نابودیه استقلال بستن

      پاسخ ها

      • مبین

        بازی فوتبال توزمین چمن است چه ربطی به دستها داردهمدلی هماهنگی عشق به لباس هردستی روقطع می کنه حالاکه نمی تونیدگل بزنیدچرااین حرفارومی زنیدباتوهین کردن به یه تیم دیگه چه دردی دوا می کنه مگه همه ایرانی نیستید مگه طرح پرچم مقدس رولباس همه تیمهانیست لنگ یاکیسه چه مرهمی برای شماست یک جوغیرت مشکلتونوحل می کنه

    • بدون نام

      با تیم ته جدولی سیاه جامگان مساوی گرفتین خودتون را در حد بارسلونا بالا بردین. بابا تیمتون مالی نیست چرا ضعفتون را به گردن دیگران می اندازید. امسال مانند سالهای قبل تا حالا از لطف داوری برخوردار نبوده‌اید شاکی هستید. الان کجای جدولید. این رتبه واقعی شماست

    • بدون نام

      جماعت لنگی دخالت کنن و حال کنید چطور ده سال جام نگرفتید و تونستین از غصه دق نکنین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج