۶۳۵۶۰۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

بررسی نتایج پرسپولیس «با» و «بدون» ربیع‌خواه

با ربیع‌خواه یا بدون ربیع‌خواه؟ پرسپولیس چطور بهتر نتیجه می‌گیرد؟

وبسایت نود: بازی کردن مدافع چپ سابق و هافبک دفاعی فعلی پرسپولیس، یکی از موضوعات داغ در مورد این تیم است. برانکو ایوانکوویچ اول فصل، حاضر نشد هافبک دفاعی جدیدی بخرد و شهاب کرمی، هافبک فصل پیش تیمش را هم کنار گذاشت. به نظر می‌رسید ربیع‌خواه، قرار است این فصل ذخیره اصلی کامیابی‌نیا باشد اما خیلی زود، اوضاع تغییر کرد و او حتی بیشتر از کامیابی‌نیا برای تیمش به میدان رفت. منتقدان ربیع‌خواه، او را پاشنه آشیل تیم برانکو می‌دانند و سرمربی پرسپولیس، علاقه ویژه‌ای به سبک بازی او دارد. سوال اینجاست پرسپولیس، با ربیع‌خواه بهتر نتیجه می‌گیرد یا بدون حضور او اوضاع بهتری دارد؟

فصل پیش، ربیع‌خواه نیم فصل اول بازیکن ثابت تیمش بود. او در هر ۱۵ مسابقه نیم فصل اول، فیکس در ترکیب اصلی به میدان رفت و پرسپولیس هم پا به پای تراکتورسازی، برای قهرمانی می‌جنگید. هفته اول نیم فصل دوم، ربیع‌خواه مصدوم شد و پس از آن بازی‌های زیادی روی نیمکت نشست. پرسپولیس بدون ربیع‌خواه، از تراکتورسازی و دیگر رقبا فاصله گرفت و با قدرت، قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد.

اگر معیار بازی کردن ربیع‌خواه را بیشتر از ۳۰ دقیقه حضور در زمین در نظر بگیریم، پرسپولیس در بازی‌هایی که ربیع‌خواه بازی کرده میانگین ۲،۰۴ امتیاز از هر مسابقه را داشته و ۵۹ درصد بازی‌هایش را هم برده است. بدون حضور ربیع‌خواه، این آمار با پیشرفت قابل ملاحضه‌ای به ۲،۶۲ امتیاز از هر بازی و ۸۷ درصد برد می‌رسد. فصل پیش پرسپولیس در نبود ربیع‌خواه، فقط یکی از بازی‌هایش یعنی دربی تهران را نبرد. این فصل ربیع‌خواه، دو بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس نبود که یکی با برد و دیگری، با باخت تیم برانکو تمام شد. آمار پرسپولیس در نبود ربیع‌خواه، با فاصله قابل توجهی بهتر از زمان حضور او در لیگ برتر است.

بررسی نتایج پرسپولیس «با» و «بدون» ربیع‌خواه

معیار حضور بیشتر از ۳۰ دقیقه در زمین است

در لیگ قهرمانان آسیا، امتیازات و نتایج پرسپولیس بدون حضور ربیع‌خواه، به مراتب بهتر هم می‌شود. پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷، فقط دو برد داشت که هر دو برد در بازی‌هایی بدست آمد که برانکو ربیع‌خواه را در ترکیب اصلی قرار نداد. آمار پرسپولیس با ربیع‌خواه در آسیا، فقط ۲۵ درصد برد و ۱،۲۵ امتیاز از هر مسابقه است. بر خلاف بازی‌های بدون او، که تیم برانکو نیمی از حریفانش را برد و میانگین ۲ امتیاز از هر بازی را کسب کرد که برای مسابقات آسیایی، عدد قابل قبولی است.

بررسی نتایج پرسپولیس «با» و «بدون» ربیع‌خواه

معیار حضور بیشتر از ۳۰ دقیقه در زمین است

در مورد ربیع‌خواه و بازی کردن او، تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد اما فعلا آمار، به نفع بازیکن محبوب برانکو نیست. پرسپولیس در نبود او، نتایج بسیار بهتری می‌گیرد و بازی نکردنش، بیشتر از بازی کردنش به نفع سرخپوشان تمام می‌شود. با این وجود، برانکو هنوز ربیع‌خواه را به چشم مهمترین بازیکن تیمش می‌بیند. بازیکنی که حتی از مسلمان و کامیابی‌نیا، اولویت بالاتری برای حضور در زمین دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امبر حسین

      چرا بیخود دارری جو می‌ندازی؟

    • ج گ

      برای همه بازیکنان حساب و کتاب کنید تا این جفنگیات منطقی تر باشه

    • ...

      ربیع خواه خیلیم بازیکن خوبیه
      این حاشیه ها چیه؟
      چیو میخواید ثابت کنید؟
      خرافاتی های بدبخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج