۶۳۵۴۷۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کانکس، نیاز اصلی زلزله زدگان کرمانشاه

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یکی از مهمترین نیازهای فعلی زلزله زدگان استان را کانکس و چراغ برقی اعلام کرد و از مردم و خیرین خواست اگر بنا به کمک به زلزله زدگان دارند در زمینه تامین این ۲ قلم کالا اقدام نمایند.

خبرگزاری ایرنا: جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یکی از مهمترین نیازهای فعلی زلزله زدگان استان را کانکس و چراغ برقی اعلام کرد و از مردم و خیرین خواست اگر بنا به کمک به زلزله زدگان دارند در زمینه تامین این ۲ قلم کالا اقدام نمایند.

مجتبی نیک کردار افزود: تامین کانکس برای اسکان زلزله زدگان را در دستور کار قرار داده ایم و از خیران هم درخواست می کنیم کمک های خود را به سمت خریداری اقلام مورد نیاز مانند کانکس و چراغ برقی سوق دهند.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن گزینه هایی برای اسکان موقت زلزله زدگان اعلام کرده و مردم در انتخاب نحوه اسکان که در کانکس و یا اتاقک های ۱۲ متری اسکان یابند مختار هستند.
وی گفت: بنیاد مسکن متولی اسکان در مناطق زلزله روستایی است و مردم با هماهنگی بنیاد می توانند برای محل اسکان موقت خود تصمیم گیری کنند و بنیاد مسکن نیز حمایت می کند.
او سردسیر بودن، کوهستانی بودن، دورافتاده بودن و خانواده هایی که سرپرست خانوار یا یکی از اعضای خانواده را از دست داده اند را در اولویت واگذاری کانکس اعلام کرد و گفت: کانکس ها را براساس این اولویت ها در روستاها توزیع می کنیم.
جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: برای نحوه تهیه کانکس ها و نصب آن ها در مناطق زلزله زده با قرارگاه شهید جعفری مستقر در کرمانشاه در حال مذاکره هستیم که به محض نهایی شدن موضوع آن را اطلاع رسانی می کنیم.
نیک کردار افزود: تاکنون نحوه خریداری و یا تهیه و حمل این کانکس ها به مناطق زلزله زده نهایی نشده و به محض نهایی شدن جزئیات آن را به اطلاع مردم می رسانیم.
وی اما گفت که مردم می توانند کانکس ها را خریداری و با هماهنگی سپاه که متولی ساماندهی مناطق زلزله زده روستایی است در اختیار مردم این مناطق قرار دهند.
او یکی دیگر از نیازهای فعلی مردم مناطق زلزله زده را چراغ های برقی ۵۰۰ واتی دانست و گفت: با توجه به سردی هوا و نبود امکانات گرمایشی از مردم و خیرین درخواست تهیه چراغ های برقی را داریم.
او اضافه کرد که افرادی که علاقه مند به تهیه این چراغ ها هستند آن را تحویل هلال احمر دهند تا بین زلزله زدگان توزیع شود.
زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون ۴۴۴ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این زلزله حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      ای بابا . عجب دولت عجیبی داریم ما . بازم مردم بدن . بازم خیرین . شماها چرا تکون نمیدین خودتونو . واسه چی نشستین پشت اون میزهای ده متری و دستور میدین . حقوق کلان و نجومی مال شماها اما جور کشیدن کار مردم . چرا .........

    • بنده خدا

      در این سرما دولت به جای ساخت اتاق مبالغ بلاعوض را جهت تهیه کانکس اختصاص بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج