جاباما
۶۳۳۴۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عیسی‌زاده: با استعفای کمالوند موافق نیستیم

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان، گفت: صحبت‌های کمالوند در مورد مشکلات مالی درست است اما ما با استعفای او موافق نیستیم.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند چند روز قبل و بعد از بازی این تیم مقابل پیکان عنوان کرد: به دلیل پاره‌ای مشکلات از قبیل مسائل مالی از سمتش در این تیم کناره‌گیری کرده است. این در حالی بود که در چند روز گذشته هیچ یک از مسئولان باشگاه نفت پاسخگوی این مشکلات نبودند و حتی در قبال عدم حضور کمالوند در آبادان اظهارنظر نمی‌کردند.

نصر اصفهانی رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت آبادان اعلام کرد که کمالوند استعفایی نداده و تیم هم مشکل مالی ندارد. این در حالی است که فراز کمالوند در چند وقتی اخیر بارها اشاره کرده که تیم نفت آبادان به عالم و آدم بدهکار است.

در راستای همین صحبت‌ها علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اظهار داشت: صحبت‌های فراز کمالوند در مورد مشکلات مالی درست است ما مشکلات مالی داریم و بدهی هم داریم اما هم خود من، هم هیأت مدیره در تلاش این هستیم تا مشکلات را مرتفع سازیم حتی قرار است ظرف چند روز آینده مقداری پول به باشگاه برسد.

وی افزود: سرمربی تیم ما اذیت شده و در این رابطه حق دارد اما من و هیأت مدیره اصلاً موافق استعفای او نیستیم و با خود او هم در حال صحبت هستیم که به آبادان بازگردد و می‌خواهیم او را متقاعد کنیم که در تمرینات حاضر شود.

عیسی زاده در پاسخ به این سؤال که ظاهراً هیأت مدیره با شما همراه نیست، گفت: اصلاً این طور نیست، هیأت مدیره هم برای حل شدن مشکلات تلاش می‌کند حتی وزارت نفت هم دوست دارد مشکلات ما را حل کند اما به دلیل یک منع قانونی نمی‌توانند به تیم‌های حرفه‌ای کمک کنند. به هر حال ما فراز کمالوند را مفت به دست نیاورده‌ایم که مفت از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در خصوص اینکه ظاهراً برخی هواداران هم با وجود شرایط خوب تیم فحاشی می‌کنند، گفت: یک عده قلیلی هستند که از این کارها می‌کنند آنها به من هم فحاشی می‌کنند ولی اکثر مردم هوادار تیم هستند و از ما حمایت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج