جاباما
۶۳۳۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیر شارلوا: به نتایج تیم افتخار می‌کنم

مدیر ایرانی شارلوا با تمجید عملکرد کاوه رضایی در خط حمله این تیم گفت: به نتایج تیم شارلوا در فصل اخیر افتخار می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت RTBF بلژیک نوشت: مهدی بیات درباره نتایج درخشان تیم شارلوا در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک گفت: به نتایج حاصل‌شده افتخار می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. یک کار تیمی فوق‌العاده‌ای در شارلوا صورت گرفته است.

مدیر باشگاه شارلوا افزود: شارلوا باید جهت رویارویی با تمام تیم‌های ژوپیلر لیگ آماده شود. از آغاز فصل تاکنون هیچ تیمی ما را دچار گرفتاری خاصی نکرد. در اوستنده ۳ بر صفر شکست خوردیم اما این نتیجه محتوای واقعی بازی را منعکس نکرد و فکر نمی‌کنم شارلوا با چنین اختلافی باید شکست می‌خورد. سرمربی آنالیز‌های خوبی برای بازی‌ها انجام می‌دهد.

بیات درباره پنجره نقل‌وانتقالاتی ماه ژانویه اروپا اظهار داشت: روشن است با توجه به موقعیتی که در آن قرار داریم هیچ خروجی نخواهیم داشت.

وی درباره کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی گفت: او از بودن در اینجا خوشحال است. هواداران عاشق کاوه رضایی هستند. این آغاز یک ماجراجویی بزرگ است و خوشحالم که توانست موفق شود. من به شخصه تمایل زیادی برای جذب بازیکنان ایرانی نداشتم. کاوه رضایی به لحاظ فکری بازیکن متفاوتی بود. به صورت خیلی شفاف تمایل خود را برای آمدن به تیم شارلوا ابراز کرده بود. این انتقال به خاطر مسائل مالی نبود، زیرا شرایط بهتری به لحاظ زندگی در ایران داشت. چیزی که ما امروز در زمین بازی می‌بینیم به خاطر پدرم است. پدرم در این رابطه تصمیم گرفت و توصیه کرد که نمایندگان شارلوا با کاوه رضایی جلسه‌ای بگذارند. از پدرم تشکر می‌کنم. او باعث شد کاوه رضایی به شالروا بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ااوکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج