جاباما
۶۳۳۱۲۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آمار کاوه رضایی در بلژیک؛ پادشاهِ شش‌قدم

کاوه در بازی شب قبل لیگ بلژیک باز هم دابل کرد تا در صدرجدول گلزنان تیم‌اش قرار بگیرد. این اولین گل کاوه در بلژیک بود که خارج از محوطه شش قدم زده شد.

وبسایت نود: کاوه رضایی یک بار دیگر دابل کرد تا با این دو گل، بهترین گلزن تیم‌اش شود. کاوه تا قبل از بازی دیشب، چهار گل زده بود و چهار پاس گل داده بود. کاوه با دو گلی که دیشب زد، حالا تعداد گل‌هایش از پاس‌گل‌هایش پیشی گرفته است. رضایی با شش گل زده در صدر جدول گلزنان چالرلوی بلژیک جای دارد. البته در کنار کاوه رضایی، کریستین بناونته هم برای این تیم شش گل زده. با این تفاوت که رضایی در کنار شش گل‌اش، چهار پاس گل هم داده. ولی بناونته فقط دو پاس گل داد. بهترین گلزن لیگ بلژیک هم ۸ گل زده است و کاوه در رده ششم جدول آقای گل‌های لیگ بلژیک حضور دارد.

کاوه برای اولین گل در لیگ بلژیک، پنج هفته صبر کرده بود. رضایی در دو هفته ابتدایی فقط شش دقیقه فرصت بازی پیدا کرده بود. ولی از هفته سوم که به ترکیب فیکس راه یافت، تا حالا در همه مسابقات جزو یازده بازیکن اصلی تیم‌اش بوده است. زولته وارگم اولین تیمی بود که از کاوه گل خورد. رضایی در هفته‌های بین پنجم تا هشتم، ۴ گل زد. اما کاوه از آن مسابقه تا قبل از دیدار شب قبل، هیچ گلی نزده بود. اما تاثیر کاوه رضایی کم نشد. مهاجم ایرانی چالرلوی چهار پاس گل‌اش را در این شش مسابقه‌ای ارسال کرد که گلی نزده بود. تا این که بالاخره دوباره با دابل، نوار گل‌نزدنش را قطع کرد. در سه بازی اخیر تیم، کاوه ۳ پاس گل داد و دو گل زد.

عملکرد کاوه رضایی در این فصل

آمار کاوه رضایی در بلژیک؛ پادشاهِ شش‌قدم

جالب است گل دومی که دیشب کاوه رضایی به ثمر رساند، اولین گل‌اش در این فصل بود که از درون محوطه شش قدم زده نشد. هر پنج گل قبلی کاوه، از درون محوطه شش قدم زده شده بود. اما گل دوم کاوه روی شلیک دیدنی‌اش از پشت محوطه جریمه بود که اتفاقا زیباترین گل‌اش هم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال

      عالیه

    • بدون نام

      لنگیا کجایید چرا صداتون در نمیاد کاوه لنگ سوراخ کن اروپا را هم به آتیش کشید

    • امیر پرسپولیسی

      ... رضایی اخه شد بازیکن حالا خوبه با پارتی رفته بلژیک آقای گل ایرانم نشده تا حالا ولی طارمی دوبار پشت سرهم تو ایران آقای گل شد علیپور داره امسال آقای گل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج