جاباما
۶۳۲۵۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش زیدان به تنش بین راموس و رونالدو

پس از مصاحبه های اخیر راموس و رونالدو، اینگونه به نظر می رسد که رابطه این دو بازیکن دیگر مثل گذشته خوب نیست.

ورزش سه: پس از مصاحبه های اخیر راموس و رونالدو، اینگونه به نظر می رسد که رابطه این دو بازیکن دیگر مثل گذشته خوب نیست.

تا همین چند ماه پیش، راموس نزدیک ترین ستاره اسپانیایی به رونالدو بود؛ اما حالا اینگونه به نظر می رسد که رابطه این دو در بدترین شرایط در 8 سال و نیم اخیر قرار دارد.

همه چیز از بازی برگشت مقابل تاتنهام شروع شد. رونالدو که از شکست ۳-۱ رئال عصبانی بود، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از خریدهای تابستانی رئال انتقاد کرد. او صراحتا گفت که رئال با خامس، په په و موراتا قدرتمندتر از حالا بود و بازیکنان جایگزین، جوان و کم تجربه هستند.

راموس ساعتی بعد پاسخ رونالدو را به شکلی عجیب داد و اظهارات او را منفعت طلبانه خواند. به ادعای مارکا، همین مصاحبه کافی بود تا رونالدو نسبت به راموس دل چرکین شده و رابطه خوب این دو خراب شود.
واکنش زیدان به تنش بین راموس و رونالدو

زیدان در نشست خبری بازی حساس مقابل اتلتیکو و در پاسخ به سوالی در مورد اختلافات راموس و رونالدو گفت: « این اخبار تاثیری روی ما نمی گذارد. می دانم که در مورد رئال همیشه شایعات زیادی وجود دارد و ما نیز سعی کرده ایم از آنها فاصله بگیریم. خیال مان آسوده است چون همگی فقط به فوتبال فکر می کنیم. راموس و رونالدو به این شایعات عادت دارند و مهم نیست در موردشان چه می گویند. آنها سال هاست که هم تیمی هستند و افتخارات زیادی در کنار هم کسب کرده اند. اختلاف عقیده یک امر کاملا طبیعی است و این قضایا در رختکن حل می شود. هیچ مشکلی از سوی این دو بازیکن نداریم.
در مورد دو بازیکن تاریخ ساز رئال حرف می زنیم. هر دو برای هم احترام زیادی قائل هستند.»
دربی: « شرایط مان خوب است البته چند بازیکن را در اختیار نداریم که به تدریج آماده خواهند شد. در شرایط خوبی به دربی رسیده ایم و می دانیم که چه بازی مهمی است. بازی بسیار مهم و خاصی پیش رو داریم و برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد. هرچند که برای من این مسابقه مثل دیگر مسابقات فقط سه امتیاز دارد. می دانم که دیگر حق اشتباه و امتیاز از دست دادن نداریم.»
مودریچ و کارواخال: « مودریچ دیروز خسته بود و تمرین نکرد ولی امروز نشان داد که مشکلی برای دربی ندارد. کارواخال هم که روزهاست به مرز آمادگی رسیده و از وقفه بازی های ملی بهترین استفاده را برد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج