جاباما
۶۳۱۰۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترامپ باز هم رسانه ها را متهم کرد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی رسانه های آمریکایی را به دلیل انتشار پایین بودن محبوبیتش هدف انتقاد قرار داد و آنها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

خبرگزاری ایرنا: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی رسانه های آمریکایی را به دلیل انتشار پایین بودن محبوبیتش هدف انتقاد قرار داد و آنها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

رئیس جمهوری آمریکا درتازه ترین توئیت خود که روزسه شنبه روی صفحه کاربری اش در رسانه اجتماعی توئیتر قرارگرفت، تصویری را از تازه ترین نظرسنجی موسسه راسموسن منتشر کرد که نرخ محبوبیت ترامپ را ۴۶ درصد نشان می دهد.
وی درتوئیت خود نوشت: این دقیق ترین گزارشی است که تاکنون منتشر شده است. اما رسانه های جعلی علاقه مند هستند که بگویند این رقم بین ۳۰ تا ۳۹ درصد است. آنها اشتباه می کنند. برخی فکر می کنند این عدد می تواند بین ۵۰ تا ۵۹ درصد باشد. ما همگی باز هم عظمت را به آمریکا بر می گردانیم.»
طبق گزارش نشریه ایندیپندنت درهمین زمینه، نتایج یک نظرسنجی که ماه پیش منتشرشد، نشان داد که کمتر ازیک سوم آمریکایی ها از نقش رهبری ترامپ حمایت می کنند.
این نظرسنجی مشترک که خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقات امور عمومی NORC منتشرکرد، حکایت از آن داشت که فقط ۳۲ درصد رای دهندگان گفته اند که عملکرد این میلیاردر آمریکایی در مدیریت فشارها را قبول دارند.
گزارش موسسه موسوم به «۵۳۸» که به تحلیل و ارزیابی نظرسنجی ها می پردازد حکایت از آن دارد که متوسط مقبولیت ترامپ حدود ۳۸ درصد است.
ترامپ پیش از این نیز در توئیتر شخصی خود نوشت زمانی که برگشتم بیانیه مهمی از کاخ سفید م خواهم داد....!!

تازه ترین نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان و موسسه نظرسنجی SSRS حاکی ازآن است که میزان محبوبیت دونالد ترامپ و اینکه وی تا چه میزان وظایف ریاست جمهوری خود را به خوبی انجام می دهد، تنها ۳۶درصد است که نسبت به نتایج ماه گذشته یک درصد کاهش نشان می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج