۶۳۱۰۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اپل در سال ۲۰۱۸، سه آیفون جدید معرفی می‌کند

آیفون X شرکت اپل یکی از مدل‌هایی بود که پس از چندین سال هم از نظر طراحی و هم از نقطه نظر مشخصات و ویژگی‌ها تحول در ساخت گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آمد. حال تحلیلگر سازمان KGI Securities مدعی شده اپل در سال ۲۰۱۸ هم سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: آیفون X شرکت اپل یکی از مدل‌هایی بود که پس از چندین سال هم از نظر طراحی و هم از نقطه نظر مشخصات و ویژگی‌ها تحول در ساخت گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آمد.
اپل در سال ۲۰۱۸، سه آیفون جدید معرفی می‌کند

حال تحلیلگر سازمان KGI Securities مدعی شده اپل در سال ۲۰۱۸ هم سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها، آیفونی است با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و تراکم پیکسلی بین ۴۸۰ تا ۵۰۰ پیکسل بر اینچ. در کنار این مدل آیفون دیگری با نمایشگر اولد ۵٫۸ اینچی عرضه خواهد شد که مشابه آیفون X فعلی است.

این تحلیلگر معتقد است گوشی سوم سال ۲۰۱۸ اپل یک مدل ۶٫۱ اینچی است که نمایشگر LCD با رزولوشن پایین‌تر از دو مدل دیگر دارد و ظاهرا برای بازار هدفی تولید می‌شود که قصد خرید گوشی‌های رده‌پایین یا میان‌رده را دارند. این در حالی است که دو مدل اولد ذکر شده برای بازار گوشی‌‎های رده‌بالا تولید می‌شوند.

به هر حال باید این نکته را مد نظر داشت که فعلا نمی‌توان به این حدس و گمان‌ها اطمینان زیادی داشت چون ماه‌ها تا معرفی گوشی‌های سال ۲۰۱۸ اپل باقی مانده اما ممکن است مجموعه این شایعات برخی حقایق را درباره گوشی‌های سال آینده اپل در اختیارمان قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج