قالیشویی بانو _استیکی
۶۳۰۵۲
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

سوتی وحشتناک در ساخت یک برج +عکس

بلندپروازی گاهی عواقبی جبران ناپذیر دارد. آرشیتکت های دو برج ۴۷ طبقه در اسپانیا اکنون که کار احداث آنها رو به پایان است متوجه شده اند که تعبیه آسانسورها را فراموش کرده اند.

جام جم آنلاین: بلندپروازی گاهی عواقبی جبران ناپذیر دارد. آرشیتکت های دو برج ۴۷ طبقه در اسپانیا اکنون که کار احداث آنها رو به پایان است متوجه شده اند که تعبیه آسانسورها را فراموش کرده اند.

به سودانفو، مقامات بندر تفریحی بنیدورم در آلیکانته اسپانیا مایل هستند که این بندر به نیویورک مدیترانه تبدیل شود. بنا براین در گوشه و کنار این بندر برج های مرتفع مانند قارچ می رویند از جمله برج های اینتمپو مشهور به برج های دوقلو که باید به جواهر هنر معماری اسپانیا مبدل می شدند.

سوتی وحشتناک در ساخت یک برج +عکس

برج های اینتمپو که هریک ۲۰۰ متر ارتفاع و ۴۷ طبقه دارند در قسمت فوقانی به هم متصل می شوند. این برج ها قرار بود که عنوان مرتفع ترین برج های مسکونی اروپا را به دست آورند. اما یک مساله وجود دارد که این برج ها فاقد آسانسور هستند.

در سال ۲۰۰۷ در آغاز در این پروژه که باید در سال ۲۰۱۳ به پایان می رسید فقط احداث ۲۰ طبقه پیش بینی شده بود.در واقع، یک آسانسور تا طبقه بیستم وجود دارد اما از آن پس ساکنان طبقات بالاتر باید از پله ها استفاده کنند. آرشیتکت ها و مهندسان به سادگی هنگام احداث طبقات بیشتر تعبیه آسانسور را فراموش کردند.

سوتی وحشتناک در ساخت یک برج +عکس

پس از افشای این مساله یک آسانسور موقتی تعبیه شد اما سقوط کرد و ۱۳ کارگر به شدت مجروح شدند.

تاکنون از مجموع ۲۶۹ آپارتمان برج های اینتمپو ۳۵ درصد آنها به فروش رفته اند. اما مسلما از این پس فروش بقیه آپارتمان ها به این آسانی ها نخواهد بود. این در حالی است که ۹۴ درصد از احداث اسکلت نهایی برج ها به پایان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آرش

      یعنی خسته نباشید

    • چرا

      آقا... طبقه ۲۰ به بالا رو ارزون می دن...
      آسانسور نداره...زود بریم بخریم تا گرون نشده ها

    • همراه آبی

      معماره عاشق بوده!

    • محمد

      اینها چندی پیش یه زیردریایی ساخته بودند که به علت وزن زیاد نتونست بیاد روی اب .

    • كاكو

      جقدرخوشكل

    • yara

      امكان نداره-طرف همچين برجي بزنه و اين برج رو بشينن طراحي كنن بعدش يادشون بيفته آسانسور نداره؟امكان نداره-مگه يك نفر در مورد اين پروژه تصميم ميگيره؟ چندين فكر در خصوص اجراي اين برج تصميم ميگرن يك نفرشون يادش نباشه 2نفر يادش نباشه نمي شه كه همشون يادشون نباشه كه اين برج آسانسور نداره-35 درصد اين برج به فروش رسيده-خود شما اگر بدوني كه ملكي رو داريد خريد كه 10 طبقه هست و آسانسور هم نداره باز هم پولي مي ديد بابتش ، اين كه ديگه برج هستش - البته اگر نگيد كه شايد خريداران هم هواسشون نبوده كه برج آسانسور نداره

    • سميه

      موندم چطوري يه برج 20 طبقه رو ميخواستن به 200 طبقه تبديل كنن اونم بعد از ساخت! ما يه سقف ميخوايم روي ساختمون بذاريم كلي فونداسيون و ستونهاشو بررسي ميكنيم كه مبادا جواب نده! كسايي كه بدون بررسي فونداسيون 180 طبقه به طرح اضافه ميكنن معلومه كه فراموش كردن آسانسور هم ازشون بعيد نيست...

    • ابوالفضل

      اینهمه طول کشید اون 180 طبقه اضاف رو بسازند، کارگراش دقیقا با چی میرفتن بالا.

    • پیام

      طبقه های اضافیش متر 100 از من

    • narges

      چه طور میشه برج 20 طبقه ای رو با مقاومت 20 طبقه بسازن بعدش آقای آرشیتیکتش اون وسطای ساخت یادش افتاده که بزار نه یه 20 طبقه دیگه اضافه کنیم مگه میشه پس پایداری و مقاومت ساختمان چی میشه؟؟؟؟؟؟؟حالا آسانسورش بماند از طبقه ی 20 قطع شده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج