جاباما
۶۲۸۵۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوون: کلوپ در لیورپول عالی کار کرده است

مایکل اوون، اسطوره باشگاه لیورپول به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و مدعی شد که با وجود مشکلات خط دفاع، کلوپ عملکرد خوبی تا به اینجا داشته است.

ورزش سه: مایکل اوون، اسطوره باشگاه لیورپول به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و مدعی شد که با وجود مشکلات خط دفاع، کلوپ عملکرد خوبی تا به اینجا داشته است.

لیورپول در حال حاضر با 12 امتیاز نسبت به سیتی صدرنشین در جدول قرار گرفته و عملکردی نوسانی تا به اینجای کار داشته است. آنها دو شکست سنگین مقابل تاتنهام و سیتی تجربه کرده اند و خط دفاعشان بسیار ضعیف کار کرده؛ولی اوون معتقد است در مجموع عملکرد کلوپ مثبت بوده است.

اوون: کلوپ در لیورپول عالی کار کرده است

او گفت: " یورگن کلوپ خیلی خوب کار کرده است، فکر می‌کنم او خیلی محبوب است. مشکل لیورپول در حال حاضر در خط دفاعی این تیم است. فکر می‌کنم یورگن هم این را می‌داند و در تابستان سعی کرد این مشکل را حل کند؛ ولی نتوانست دو یا سه هدفش را بخرد و متاسفانه این موضوع به مشکل خط دفاعی تبدیل شده است، آنها گل‌های زیادی دریافت کرده اند و فاصله شان با صدر جدول زیاد شده است. یورگن مطمئنا می‌داند که در زمستان باید خط دفاعش را تقویت کند، زیرا خط حمله لیورپول بسیار جذاب است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج