جاباما
۶۲۷۶۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دو ستاره منچستر در آستانه بازگشت به میادین

آقای خاص خبر داد دو ستاره کلیدی تیمش در آستانه بازگشت به شرایط بازی قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم: زلاتان ابراهیموویچ از ماه آوریل گذشته پس از اینکه زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد، تا به امروز به دور از میادین بوده است، این در حالی است که پل پوگبا نیز به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ ۱۲ بازی اخیر شیاطین سرخ را از دست داده است. ایبرا پیشرفت خوبی در ریکاوری‌اش داشته و در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در سوی دیگر انتظار می‌رود پوگبا نیز پس از بازی‌های رده ملی پیش‌رو به تمرینات گروهی بازگردد. در کنار این‌ها مارکوس روخو که در ماه آوریل از ناحیه لیگامنت آسیب دید نیز ممکن است به بازی مقابل نیوکاسل برسد.

ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «منچستریونایتد تی‌وی» گفت: چند بازیکنان هستند که امیدواریم هر چه زودتر به شرایط بازی برسند. آنها باید هر روز تمرین کنند، اما در حال حاضر وضعیت خوبی دارند. پوگبا، ایبرا، روخو و فلینی. آنها اوضاع خوبی دارند، از این‌رو فکر می‌کنم که بتوانیم در مقطع کریسمس و پس از آن از این بازیکنان بهره ببریم و با وجود آنها تیم قدرتمندتر خواهیم شد.

۱۳ بازیکن منچستریونایتد در تعطیلی لیگ به اردوهای تیم ملی کشورشان دعوت شده‌اند که یکی از آنها نمانیا ماتیچ است که برای همراهی تیم ملی صربستان در بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های چین و کره جنوبی راهی خاور دور شده است. بقیه بازیکنان هم که به تیم‌های ملی کشورشان دعوت نشده‌اند از جمله کریس اسمالینگ، آندر هررا، خوان ماتا، آنتونی والنسیا و اسکات مک‌تومینای از سوی مورینیو یک هفته استراحت داده شده‌اند چون پس از پایان بازی‌های رده ملی، شیاطین سرخ باید در عرض یک ماه، ۹ بازی انجام بدهند.

آقای خاص در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان ما به اردوی‌های تیم ملی‌شان رفته‌اند. تنها تعدادی از بازیکنان ماندند که به تیم‌های ملی خود دعوت نشده‌اند که به نظرم هررا و اسمالینگ شایسته دعوت شدن بودند. با توجه به اینکه بازی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتیم به آنها هم یک هفته‌ای استراحت دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج