جاباما
۶۲۷۶۸۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

آغاز ضبط فصل پنجم از اسفند

رامبد جوان: بازگشت جناب خان قطعی نیست

در روزهای گذشته مدیر شبکه نسیم از پخش فصل پنجم برنامه «خندوانه» از نوروز ۹۷ خبر داد. رامبد جوان کارگردان، مجری و تهیه کننده این برنامه پر طرفدار می‌گوید که از اسفند ماه امسال ضبط فصل پنجم برنامه «خندوانه» آغاز خواهد شد اما هنوز به طور قطعی مشخص نشده که جناب‌خان در فصل جدید برنامه «خندوانه» حضور خواهد داشت یا خیر.

باشگاه خبرنگاران: در روزهای گذشته مدیر شبکه نسیم از پخش فصل پنجم برنامه «خندوانه» از نوروز ۹۷ خبر داد. رامبد جوان کارگردان، مجری و تهیه کننده این برنامه پر طرفدار می‌گوید که از اسفند ماه امسال ضبط فصل پنجم برنامه «خندوانه» آغاز خواهد شد اما هنوز به طور قطعی مشخص نشده که جناب‌خان در فصل جدید برنامه «خندوانه» حضور خواهد داشت یا خیر.

رامبد جوان درباره روند پیش تولید برنامه «خندوانه» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:« با توجه به اینکه «خندوانه» از عید نوروز ۹۷ به روی آنتن می‌رود، ضبط و تولید آن را از اسفند ماه آغاز می‌کنیم.»

او در درباره طراحی آیتم‌های جدید و سری جدید مسابقه «خنداننده شو» بیان کرد: «با تجربه موفقی که در سری چهارم «خندوانه» پشت سر گذاشتیم، انشالله در فصل جدید آن را تکرار خواهیم کرد و هم اکنون فراخوانی رسمی برای جذب شرکت‌کننده‌ها نداده‌ایم.»

جوان درباره حضور جناب خان در فصل جدید «خندوانه» می‌گوید: «همچنان در حال مذاکره هستیم و هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. با این نگاه که سری جدید «خندوانه» نوروز ۹۷ روی آنتن می‌رود، پیش تولید آن را به طور جدی آغاز نکرده‌ایم و همچنان در تدارک کارهای اولیه هستیم.»

او همچنین با اشاره به اکران «نگار»، درباره ساخت فیلم سینمایی بعدی خود گفت: «خوشبختانه از اکران فیلم «نگار» راضی بودم و نگارش فیلمنامه‌ای جدید را آغاز کرده‌ام، که هنوز به طور جدی، شکل نگرفته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maha

      رامبدجوانودوسدارم واقعاکارش درسته.دمش گرم ک تونسته همچین برنامه پرطرفداری بسازه.ارزوی سلامتی وارامش دارم براش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رامبد سر کیسه رو شل کن

    • جمال دشتی

      جناب خان باید باشه رامبد

    • اریا

      هیچ مشکل نداریم تنهادغدغمون شده جناب خان گوم شین بابا

    • بدون نام

      رامبدنچسبه وشیک خداکنه نباش روزی۳۰ملیون کاسب شد بهتربدون رامبدباش ... بالون کمپین‌های مسخرشون درمورداکودکان کارخارجی وافغانی خودش خوب نشان میده وطن وهم وطن فروش میدونی هرافغانی سالی ۳۰ملیون ضررمیزنن باجمعیت۱۵ملیون ببین چه سرمایه کشورهدرمیررامبدوهرجادیدم میزنمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج