جاباما
۶۲۷۱۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

تمدید اجرای یک نمایش در موزه قصر،نمایش فیلم‌های ایرانی در ارمنستان،سوسن پرور با هایلایت به «باران» می‌رود و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

خبرگزاری ایسنا: تمدید اجرای یک نمایش در موزه قصر،نمایش فیلم‌های ایرانی در ارمنستان،سوسن پرور با هایلایت به «باران» می‌رود و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

نمایش «زنده یاد زندان قصر» به نویسندگی کهبد تاراج و با کارگردانی مهران خوش‌بین یک هفته دیگر تمدید شد.

به نقل ازروابط عمومی نمایش، استقبال مخاطبان ازاین اثر طی ۱۵ شب گذشته سبب شد تا گروه اجرایی یک هفته دیگر بر روی صحنه باقی بمانند.

«زنده یاد زندان قصر» که بعد از ۶ سال مجوز گرفته است، داستان زندانیان بی ملاقاتی را روایت میکند، که حال به فراموشی سپرده شده‌اند...

این نمایش به شیوه محیطی اجرا شده و در آن بازیگرانی همچون احمدرضا مقدسی، عرفان پورمحمدی، جواد واحدی، صادق‌مرادی و علی پناهی به ایفای نقش می‌پردازند.

به دلیل محدود بودن مکان اجرا، «زنده یاد زندان قصر» در هر اجرا تنها پذیرای ۲۰ نفر از علاقمندان است و تئاتردوستان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری اقدام به خرید کنند.

"زندان یاد زندان قصر" از ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۶ مهرماه اجرای خود را در بند سیاسی زندان قصر آغاز کرده و تنها تا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه برای تئاتر دوستان در این مکان به نمایش گذاشته میشود.

نمایش فیلم‌های کودک ایرانی در ارمنستان

در سیزدهمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان رولان بایکوف، فیلم های «کلیله و دمنه» و «حورا» به نمایش در می‌آیند.

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رولان بایکوف، پویانمایی «کلیله و دمنه» به کارگردانی علیرضا توکلی بینا در بخش پویانمایی‌های بلند و «حورا» ساخته غلامرضا ساغرچیان در بخش پانوراما، هر دو به پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی، به روی‌ پرده می‌روند.

گفتنی است این رویداد سینمایی از ۱۶ تا ۲۰ آبان سال جاری در کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

سوسن پرور با «هایلایت» به باران می‌رود

نمایش «هایلایت» به کارگردانی سوسن پرور به زودی در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.

سوسن پرور در این نمایش با نگاهی آسیب‌شناسانه و با رویکردی کاملا طنازانه به از بین رفتن مفهوم خانواده می‌پردازد. «هایلایت» روایت زندگی زناشویی چند زن در یک آرایشگاه است و این سوال را مطرح می‌کند که چرا زندگی‌های متاهلی درحال حاضر چندان موفق نیستند؟

«هایلایت» را ریحانه حسن‌زاده و سوسن پرور نوشته‌اند و از آخر آبان ماه در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.

سوسن پرور بازیگر تاتر،‌ سینما و تلویزیون پیش از این با نمایش «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی به روی صحنه رفته بود. پرور نمایش‌های «توالت»، «شوک»، «اشتبباهگردتنها» و .... را کارگردانی کرده است.

مریم هژیروند رئیس انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما شد

در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره و بازرس جدید انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما که پس از مجمع عمومی این تشکل برگزار شد، انتخابات داخلی صورت گرفت و مریم هژیروند به عنوان رئیس، رضا سخایی(نایب رئیس)، کاوه صباغ زاده(خزانه دار) و احد صادقی به عنوان دبیر و سخنگوی انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینما انتخاب شدند.

لازم به توضیح است که در مجمع عمومی 7 آبان 96، مریم هژیروند-ایما استمراری- کاوه صباغ زاده- احد صادقی- حسین فلاح- رضا سخایی- محمدعلی جناب (به عنوان اعضای اصلی) و سحر مصیبی و رضا مسعودی (به عنوان اعضای علی البدل) این تشکل صنفی انتخاب شده بودند.

تماشاخانه سنگلج 17 و 18 آبان ماه اجرایی ندارد

به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» روز های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۷ و ۱۸ آبان ماه به روی صحنه نخواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش تماشاخانه سنگلج روز های چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 آبان ماه تعطیل است.
نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی«پیام عزیزی»که اجرای خود را از روز ۳۰ مهرماه آغاز کرده روز جمعه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۹:۴۵ اجرای خود را از سر خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج