جاباما
۶۲۶۱۳۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سروش می‌آید، مسلمان می‌رود

محسن مسلمان این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

ایران ورزشی: محسن مسلمان این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. اختلاف پنهان او با برانکو و نیمکت‌نشینی در چند بازی اخیر، همه و همه دست به دست هم داده تا شایعه جدایی مسلمان از پرسپولیس شنیده شود. اگر مسلمان برود، پرسپولیس هم و غم خود را روی بازگشت سروش می‌گذارد. بازیکنی که وقتی به پرسپولیس آمد، وسط زمین ایستاد، نقش بازیساز را بر عهده گرفت و مسلمان به کناره‌ها رفت. این یعنی برانکو بیشتر از یک مسلمان پرحاشیه، به یک سروش آرام احتیاج دارد. بازیکنی که بیاید و در آرامش عصای دست پرسپولیس باشد.

الخور، آن تیمی نبود که سروش رفیعی انتظارش را می‌کشید. نه از لحاظ مالی و نه از بعد فنی که سروش برای رسیدن به آن از پیشنهاد پرسپولیس گذشت، قراردادش را تمدید نکرد و به آنسوی مرزها رفت. آن هم در شرایطی که رفیعی نیم فصل فوق‌العاده همراه با قهرمانی را در پرسپولیس تجربه کرد. حضور در لیگ قهرمانان آسیا و البته دعوت دوباره به تیم ملی، حاصل حضور چند ماهه سروش در پرسپولیس بود. او یکی از ستاره‌های تیم برانکو بود و البته از محبوب‌ترین‌هایش. همه اینها در کنار پیشنهاد چرب و نرم پرسپولیس و اعتقاد ویژه برانکو هم باعث نشد سروش در پرسپولیس بماند و همچنان پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را بپوشد.

رفیعی وقتی دید کی‌روش علاقه ویژه‌ای به بازیکنان لژیونر دارد، تصمیم گرفت به قطر برود، با مدیران الخور عکس یادگاری بگیرد و پای برگه قرارداد با این باشگاه نه چندان قدرتمند را امضا کند. قرار شد خط هافبک الخور روی کاکل سروش بچرخد و از طرفی درخشش در این تیم هم باعث شود سروش دوباره به پیراهن تیم ملی برسد و جایگاه از دست رفته‌اش را پس بگیرد.

هفته‌ها یکی پس از دیگری گذشت اما نه سروش به بازیکن کلیدی و موثر الخور تبدیل شد و نه این تیم توانست کمکی به او برای درخشش و بازگشت به تیم ملی ایران کند. نتایج هم که به طرز عجیبی ضعیف بود. هر هفته شکست یا تساوی. برد برای الخور دست نیافتنی شده و این تیم در طول ۷ هفته تنها یک بار با کسب ۳ امتیاز زمین بازی را ترک کرده.

اوضاع، نه تنها برای الخور که برای سروش هم روبه‌راه نیست. الخور هفته قبل سرمربی فرانسوی خود را اخراج کرد تا عمر ناجی انگلیسی و 39 ساله روی نیمکت مربیگری این تیم بنشیند. مدیر باشگاه از یک خانه تکانی اساسی صحبت کرده و اینکه باشگاه قصد دارد بازیکنان خارجی خود را از فهرست خارج کند و خریدهای جدیدی انجام دهد. خریدهایی که موثرتر از بازیکنان فعلی باشند و بتوانند الخور را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهند.

رفیعی تا اینجای فصل، در هر ۷ بازی الخور حضور داشته و روی هم ۴۸۹ دقیقه در زمین حاضر بوده. او فقط یک گل به ثمر رسانده و یک گل هم ساخته. دو بازی روی نیمکت نشسته و در ۵ بازی از ابتدا به زمین رفته. این آمار به هیچ وجه، نه باب میل سروش است و نه مدیران باشگاه الخور.

باشگاه الخور از عملکرد سروش رفیعی راضی نیست. هر چند او پس از یکی دو هفته نیمکت‌نشینی، مقابل الدحیل در ترکیب اصلی قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد اما به نظر می‌رسد مدیران این تیم قطری از حالا دست به کار شده‌اند تا در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن جدید جذب کنند. یکی از خروجی‌ها به نظر سروش رفیعی است و دیگری مانیکا، مهاجم کامرونی الخور.

آژیر قرمز برای سروش به صدا در آمده و او اگر دیر بجنبد، باید با بازی در الخور خداحافظی کند. بخصوص اینکه مدیران قطری کم حوصله هستند و بیشتر از یک نیم فصل برای درخشش بازیکنان خارجی صبر نمی‌کنند. مگر اینکه بازیکن خارجی یا سرشناس باشد یا با رزومه.

نیم فصل می‌تواند موعدی باشد برای پایان حضور کوتاه مدت رفیعی در الخور. اگر اوضاع به همین شکل پیش برود، رفیعی چمدان خود را نه به خواست خودش که به خواست مدیران باشگاه الخور می‌بندد تا تیم جدید خود را انتخاب کند. تیمی که گفته می‌شود نامش پرسپولیس است. برانکو ایوانکوویچ در نقل و انتقالات تابستانی، نهایت انرژی خود را گذاشت تا سروش را راضی به تمدید قرارداد کند اما این اتفاق رخ نداد. جدایی سروش از پرسپولیس هم به دور از جنجال بود. با احترام کامل و بدون حتی ذره‌ای حاشیه. همین می‌تواند عاملی برای بازگشت رفیعی باشد. بازگشت به تیمی که هم نزد هوادارانش محبوب است و هم سرمربی اطمینان ویژه‌ای به او دارد.

محسن مسلمان این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. اختلاف پنهان او با برانکو و نیمکت نشینی در چند بازی اخیر، همه و همه دست به دست هم داده تا شایعه جدایی مسلمان از پرسپولیس شنیده شود. اگر مسلمان برود، پرسپولیس هم و غم خود را روی بازگشت سروش می‌گذارد. بازیکنی که وقتی به پرسپولیس آمد، وسط زمین ایستاد، نقش بازیساز را بر عهده گرفت و مسلمان به کناره‌ها رفت. این یعنی برانکو بیشتر از یک مسلمان پرحاشیه، به یک سروش آرام احتیاج دارد. بازیکنی که بیاید و در آرامش عصای دست پرسپولیس باشد.

برای وقوع این اتفاق، باید تا زمستان صبر کنیم. زمستانی که می‌تواند جدایی سروش از الخور، بازگشت او به پرسپولیس و البته جدایی مسلمان از پیراهن شماره 77 سرخ‌ها را رقم بزند.

البته این به شرطی است که محرومیت پرسپولیس بخشیده شده و البته خود پرسپولیسی‌ها به این اتفاق خیلی خوشبین هستند. آنها امیدوارند دفاعیه‌شان در دادگاه عالی ورزش مقبول بیفتد و با لغو محرومیت از حضور باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی تغییراتی در ترکیب بازیکنانشان به وجود بیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      امیدواریم که این اتفاق رخ بده !!!!!

    • مسعود

      اره حتما محرومیت بخشیده میشه ادمی به امید زنده است خخه

      پاسخ ها

      • محمد~خوزستان

        بخشیده بشه یا نشه از جای دیگه میسوزید شما دو پنجره محرومیم خو باشیم بازیکن داریم تا دلت بخواد

    • بدون نام

      مسعودکیسه نسوزپومادتوبزن قربونت برم حال شوببر6666خخخخ

    • اکبر

      ببخشید اقای دانا سروش وقتی تو.پرسپولیس بود کی به تیم ملی دعوت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید مردم ایران همه تو زندان بودن ندیدن فقط شما دیدید سروش واسه رسیدن به تیم ملی از پرسپولیس فرار کرد

    • بدون نام

      کاش بیاد دلم براش تنگ شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج