۶۲۶۰۵۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان پرداخت مطالبات سپرده گذاران فرشتگان

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشتریان تعاونی فرشتگان از شنبه ۲۰ آبان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کاسپین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات خود را دریافت کنند.

خبرگزاری مهر: روابط عمومی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع تمام سپرده گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان می رساند؛

در ادامه فرآیند پاسخگویی به مطالبات سپرده گذاران تعاونی اعتبار غیرمجاز منحله فرشتگان و به منظور تعیین تکلیف تمام سپرده گذاران تعاونی مورد اشاره از سوی موسسه اعتباری کاسپین، با مساعدت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و براساس تصمیمات اخذ شده در جلسات کمیته منتخب سران محترم سه قوه، روند تعیین تکلیف و بازپرداخت سپرده های سپرده گذاران به شرح زیر اعلام می شود:

١- پیرو اطلاعیه شماره ٢٠ موسسه اعتباری کاسپین، امکان مراجعه مشتریان مشمول مرحله پنجم طرح فرآیند ساماندهی (پرداخت سپرده‌های تا سقف ٢ میلیارد ریال) به هر یک از شعب منتخب موسسه کاسپین برای تعیین تکلیف و دریافت سپرده خود به مأخذ مانده ۱۳۹۴.۶.۱ به صورت علی الحساب و یا سپرده گذاری با نرخ مصوب بانک مرکزی نزد موسسه اعتباری کاسپین همچنان وجود دارد.

٢- تمام مشتریان مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهی (تا سقف ٢ میلیارد ریال) از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶.۸.۲۰ می توانند با مراجعه به یکی از شعب منتخب موسسه کاسپین نسبت به دریافت مبالغ و یا سپرده گذاری مبلغ کسر شده تحت عنوان ذخیره احتیاطی (١٠ درصد کسر شده از مانده سپرده ها) اقدام کنند.

٣- سپرده گذاران با مبالغ بیش از دو میلیارد ریال نیز از روز شنبه مورخ ۱۳۹۶.۸.۲۰ با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته سجلی، دفترچه و گواهی سپرده های خود می توانند با مراجعه به شعب منتخب موسسه کاسپین حداکثر تا سقف دو میلیارد ریال از سپرده های خویش را حسب رویه معمول دریافت و یا نزد آن موسسه سپرده گذاری کنند.

خاطر نشان می شود امکان دریافت و یا سپرده گذاری مبالغ آن دسته از سپرده گذاران مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهی که تاکنون به شعب منتخب به منظور تعیین تکلیف سپرده های خود مراجعه نکرده اند از طریق مراجعه به شعب منتخب موسسه اعتباری کاسپین وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ماهرانه اذیت می کنید فقط حیف..

    • بدون نام

      خیلی ماهرانه اذیت می کنید فقط حیف..

    • بهبهان

      پس آرمان چه. مدیران ونمایندگان استان ،مردم خوزستان چشم انتظار شمایند. شما وکیل این مردم هستید .پول مردم رابگردانید .چرا از دست اندر کاران موسسه آرمان هیچ خبری نیست .

    • بدون نام

      باز هم شعار…… .شما هنوز از ۱۰ ابان اعلام کردید که مردم بروند سپردهای خود را بگیرند کسی سپرده های ۱۰ میلیونی هم به دستش نرسیده …باز هم خیال سرگرم کردن مردم را دارید ..از دهم به بیستم .بعداز بیستم تا کی ….. باز شعار پوپولیستی دارید ………..پول مردم را بدهید ……پول مردم راکامل وتمام بدهید ……..جیب مردم جای خرج کردن نیست …….مردم این سرمایها را از راه دزدی بدست نیاوردند .۳۰ سال پای ان زحمت کشیدند ..تا شما به راحتی بالا بکشید …..فقط قول بدهید ..از قدیم گفته بودند مرد و قولش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج