جاباما
۶۲۵۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

توبیخ دسته جمعی بازیکنان چلسی از سوی کونته

سرمربی تیم فوتبال چلسی از خجالت گروهی از شاگردانش به خاطر بی‌توجهی به دستورات او پس از شکست تحقیرآمیز در خانه رم در لیگ قهرمانان اروپا در آمد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه تلگراف انگلیس، آنتونیو کونته، سرمربی رم پس از باخت ۳ بر صفر تیمش در خانه رم در بازی سه‌شنبه هفته گذشته در دور چهارم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شدیداً به شاگردانش تاخته و در میان آنها برخی را بیش از سایرین توبیخ کرده است.

کونته روز پنجشنبه در زمین تمرینی چلسی در انتقاد از عملکرد شاگردان سخنرانی غرایی می‌کند که ظاهراً در خلال این جلسه بازیکن جوان تیمش «کندی» خمیازه می‌کشد و به شدت از سوی کونته مواخذه می‌شود. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندن همچنین مدافع میانی برزیلی تیمش داوید لوئیز را هم به خاطر واکنش توام با نارضایتی‌اش پس از تعویض شدن در بازی رفت چلسی برابر رم در لندن بازخواست کرد. چارلی موسوندا، هافبک جوان چلسی هم یکی دیگر زا بازیکنان بوده که از سوی کونته توبیخ شده است. دلیل توبیخ شدن او گذاشتن پستی در اینستاگرام برای ابراز نارضایتی از نداشتن فرصت کافی برای بازی در ترکیب اصلی چلسی بوده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در پایان سخنرانی‌اش که در آن عملکرد شاگردانش در پایتخت ایتالیا را شرم‌آور و ناامید کننده توصیف کرد، از بازیکنان خود خواست که آن نمایش ضعیف را در بازی فردا (یکشنبه) برابر منچستریونایتد جبران کنند و بازیکنان چلسی هم بدون هیچ شکایتی درخواست او را پذیرفتند.

تلگراف در بخش دیگری از گزارش خود درباره جلسه تمرینی روز پنجشنبه چلسی نوشته است که کونته به شاگردانش هشدار داده است که هیچ ابایی از کنار گذاشتن بازیکنانی که معیارهای او را نداشته باشند، ندارد.

چلسی در این فصل از لیگ برتر با قبول سه شکست، ۹ امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین فاصله گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      متاسفانه کونته داره اوضاع از کنترلش خارج میشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج