۶۲۵۲۷۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آل‌ نعمه: نمی‌خواستیم مقابل استقلال بازی کنیم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، اگر این تیم در دیدار مقابل استقلال گل به خودی نمی‌زد، آبی‌پوشان موفق به پیروزی در این بازی نمی‌شدند.

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، اگر این تیم در دیدار مقابل استقلال گل به خودی نمی‌زد، آبی‌پوشان موفق به پیروزی در این بازی نمی‌شدند.

احمد آل‌نعمه درباره شکست تیمش برابر استقلال اظهار داشت: ما قبل از این بازی اصلاً تمرکز نداشتیم و حتی یک روز قبل از بازی استقلال تمرین نکردیم. کار به جایی رسیده بود که نمی‌خواستیم بازی کنیم و اصلاً شرایط خوبی نداشتیم. با این حال در نیمه اول خوب کار کردیم، ولی متأسفانه در نیمه دوم گل بدی خوردیم. اگر به خودمان گل نمی‌زدیم، قطعاً به استقلال نمی‌باختیم، چون برای دقایق پایانی برنامه داشتیم و می‌خواستیم در ضدحملات به استقلال ضربه بزنیم و برنده بشویم.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: من معتقدم که فدراسیون باید در تعطیلات لیگ برتر تکلیف باشگاه نفت را مشخص کند. ما واقعاً از این شرایط خسته شده‌ایم و این مشکلات انرژی بازیکنان را در تمرینات و بازی‌ها گرفته است. مشکلات مالی بیداد می‌کند و این سردرگمی و بلاتکلیفی بازیکنان را آزار می‌دهد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در پایان اظهار داشت: من امیدوارم که فدراسیون هرچه زودتر تکلیف باشگاه نفت را مشخص کند. نمی‌دانم چرا هر مالکی که به نفت می‌آید نمی‌تواند مشکلات را حل کرده و باشگاه را خوب اداره کند. واقعاً از فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنیم شرایط تیم ما را درست کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا جمعش کن نمیخاستی بازی کنی نتونستی

    • بدون نام

      با این کارت انگار به خانوادت خیانت کردی

    • پیر مرد پرسپولیسی

      اتفاقا باتوجه به شراط بیرون زمین تیمتان ،درداخل زمین عالی بودید واگه خیانت منوچهری کیسه نبودکه سه موقعیت عالی را بعمد به بیرون زد شاید نتیجه چیز دیگری رقم می خورد .،مقصر فقط درخشان بودکه از این مهره که انتخاب علی کریمی بود واوبه وی اعتقادی نداشت روبه بازی گرفت .کیسه های صبا بخاطر خودشیرینی خیانت کردند وصبا را به لیگ یک سقوط دادند والان هم کیسه را ازبحران نجات دادند،درخشان نباید به کیسه های تیمش اعتماد می کرد وانها را به بازی می گرفت ،

    • دانیال

      اگه اون منوچهری خائن بازی نمیکرد بهتر بود عمدا دوتا دروازه خالیرا زد بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج