۶۲۴۷۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی پُر گل منچسترسیتی در سن پائولو

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با نتیجه ۴-۲ مقابل ناپولی به پیروزی رسید و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

ورزش سه: منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با نتیجه ۴-۲ مقابل ناپولی به پیروزی رسید و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

در این دیدار شاگردان پپ گواردیولا ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه با ارائه نمایی هجومی توانستند 4 گل بزنند و در نهایت به یک پیروزی پرگل برسند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند تا اینکه در دقیقه 21، این ناپولی بود که به گل رسید. روی پاس عالی دریس مرتنس بود که لورنزو اینسینیه درون محوطه جریمه سیتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از زاویه نه چندان مناسب، توانست دروازه حریف را باز کند.
بعد از این گل سیتی پیش کشید و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ناپولی ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 34 به گل تساوی رسید. روی یک ارسال از ایلکای گوندوگان بود که نیکلاس اوتامندی با ضربه سر توانست کار را به تساوی بکشد.
حملات سیتی بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم می توانستند در همان نیمه اول به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.
نیمه دوم هم با حملات سیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه ۴۸ به گل دوم رسید. این بار روی ضربه کرنر لروی سانه بود که با ضربه سر استونز، توپ وارد دروازه شد.
اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و ناپولی بعد از چند حمله خوب، در دقیقه ۶۲ توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد. خطای سانه روی آلبیول باعث شد تا داور نقطه کرنر را نشان بدهد. جورجینیو پشت توپ ایستاد و به راحتی دروازه را باز کرد.
۶ دقیقه بعد کایخون می توانست ناپولی را پیش بیندازد اما یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. در مقابل، سیتی در دقیقه ۶۹ به گل سوم رسید. روی یک ضدحمله بود که سانه توپ را تا پشت محوطه جریمه ناپولی برد و بعد از اینکه مدافعان حریف سد راه او شدند، آگوئرو با حضور به موقع و یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.
بعد از این گل هم حملات سیتی ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت خوب شدند تا اینکه در وقت های اضافه به گل چهارم رسیدند. روی پاس دی بروین، استرلینگ در محوطه جریمه ناپولی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، گل چهارم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۴-۲ به سود سیتی به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج