۶۲۴۰۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: نه ما از مساوی راضی بودیم نه پدیده

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با پدیده برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم.

خبرگزاری تسنیم: اکبر پورموسوی پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: بازی خیلی خوبی بود. در برخی دقایق بچه‌ها عقب‌نشینی کردند و می‌خواستند مدیریت کنند. برخلاف جریان بازی گل دوم را خوردیم و پس از آن بچه‌ها موفق شدند بازی را مساوی کنند.

وی ادامه داد: نه ما و نه تیم پدیده از این تساوی راضی نیستیم. بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه دچار افت شدیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دهیم به بازی برگردیم و خوشبختانه در نهایت هم توانستیم بازی را مساوی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا روز گذشته همراه با فولاد به شهر مشهد سفر نکرده و آیا این به دلیل مشکلات او با باشگاه است، تصریح کرد: فولاد تنها تیمی است که بدهی ندارد. دیروز هم من کار اداری داشتم و نتوانستم همراه تیم بیایم. این مشکلات سوءتفاهماتی است که پس از بازگشت به اهواز رفع خواهد شد. هیئت مدیره با درایتی که دارد این مشکلات را حل خواهد کرد و ما هم به خاطر هواداران باید کمی از مواضع خود کوتاه بیاییم.

پورموسوی درباره انتقادهایی که از تیم او خاطرنشان کرد: مقابل پرسپولیس با ۴ غایب، برابر نفت با ۶ غایبت و برابر سیاه‌جامگان هم با ۸ نفر غایب بازی کردیم. احساس می‌کنم یک مقدار شیطنت در این موضوع موجود دارد و آنها هم به دنبال منافع شخصی خود هستند. انتظار داریم هواداران تیم فولاد کمی در این مورد هوشیار باشند. به امید خدا همه با هم کمک می‌کنیم و امیدواریم پس از ۲-۳ سال که فولاد نتیجه نگرفته دوباره امسال بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره شرایط ایمان مبعلی نیز گفت: او یک هفته است که تمرین نکرده اما از بازیکن بزرگ انتظار داریم هر زمانی که به زمین می‌اید تأثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: داور قضاوت خوبی داشت. در صحنه پنالتی هم من نزدیک به صحنه نبودم و نمی‌توانم چیزی بگویم اما در کل قضاوت داور خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج