۶۲۳۹۲۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

رهایی محمد سلوکی از بند ممنوع التصویری!

محمد سلوکی که از اواخر زمستان سال گذشته به دلیل قبول اجرای مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم عصر در آنکارا از سوی تلویزیون ممنوع التصویر شده بود،قرار است به آنتن برگردد.این در حالی بود که چند سینماگر ایرانی نیز در این مراسم حضور داشتند،اما ترکش های این اتفاق به سلوکی اصابت کرد.

بانی فیلم: محمد سلوکی که از اواخر زمستان سال گذشته به دلیل قبول اجرای مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم عصر در آنکارا از سوی تلویزیون ممنوع التصویر شده بود،قرار است به آنتن برگردد.این در حالی بود که چند سینماگر ایرانی نیز در این مراسم حضور داشتند،اما ترکش های این اتفاق به سلوکی اصابت کرد.

طبق اعلام روابط عمومی برنامه «اقیانوس آرام»، محمد سلوکی مجری تلویزیون، پس از چند ماه دوری از آنتن رسانه ملی بالاخره با یک برنامه نوجوانانه از شبکه دوم سیما میهمان مخاطبان خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام» که در ایام منتهی به اربعین از کربلا به طور زنده پخش می شود، با اجرای محمد سلوکی که مدتی از قاب تلویزیون دور بود، میزبان چهره های مختلف فرهنگی، ورزشی و … خواهد بود و از طریق آن تلاش دارد فضای متفاوتی را برای بینندگان نوجوان خود به تصویر بکشد.

این برنامه از دو بخش تشکیل شده است که در بخش اول یک چهره ورزشی، فرهنگی و … حضور می یابد و در کنار آنها هر روز یک نوجوان موفق نیز میهمان برنامه است و در طول برنامه با گپ و گفت خودمانی از تجربیات قابل انتقال خود برای رسیدن به موفقیت می گوید.

این برنامه تلویزیونی از میان نوجوانانی که به راهپیمایی اربعین آمده اند، افرادی را برای ثبت تصویر سلفی با گنبد حرم اباعبدالله به یک جایگاه ویژه مشرف به حرم می برد و عکس مربوطه را برای آنها به چاپ می رساند. همچنین از میان افرادی که مخاطب برنامه در ایران هستند و به سامانه پیامکی۱۰۰۰۱۳۷۳ جمله «به اقیانوس بپیوند» را ارسال کنند، هر شب به قید قرعه یک عدد دوربین عکاسی اهدا می کند.

برنامه ترکیبی «اقیانوس آرام» اولین برنامه زنده تلویزیونی از کربلا است که برای مخاطب نوجوان به طور زنده از ۱۱ آبان ماه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ به مدت هشت شب اجرا می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج