جاباما
۶۲۳۴۱۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهلت جدیدی به باشگاه‌های ایران داده نشده

مهلت اخذ مدارک حرفه ای‌گری باشگاه‌های فوتبال به پایان رسیده‌ اما باشگاه‌های ایرانی این شانس را دارند که در مهلت بررسی مدارک از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای، نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

ایسنا: در حالی که مهلت قانونی اخذ مدارک حرفه‌ای‌گری باشگاه‌های فوتبال ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رسما به پایان رسیده، بر اساس تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها می‌توانند تا پایان بررسی مدارک از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ، هم‌چنان نسبت به رفع نقص مدارک خود اقدام کنند.

خبرهای رسیده از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که چهار باشگاه نفت، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس تا ظهر امروز نسبت به ارائه مدارک خود در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌اند اما هنوز نقص‌هایی جدی در مدارک ارائه شده وجود دارد به گونه ای که سازمان لیگ و کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای حذف حداقل یکی از این نمایندگان فوتبال ایران را قطعی می‌دانند.

با پایان یافتن مهلت قانونی ارائه مدارک حرفه‌ای‌گری، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس قانون باید در مهلت ۴ روز نسبت به بررسی این مدارک و ارائه گزارش به کنفدارسیون فوتبال آسیا اقدام کند اما به نظر می‌رسد که این کمیته بر خلاف رویه معمول به باشگاه‌های ایرانی این اجازه را داده تا در طول مدت بررسی مدارک این باشگاه‌ها، همچنان نسبت به دریافت مدارک جدید و برطرف کردن نقایص آنها اقدام کند.

بر این اساس باشگاه‌های چهارگانه ایرانی که شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، هم‌چنان مهلت چهار روزه‌ دیگری را برای تکمیل مدارک‌شان خواهند داشت.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال ایران ضمن رد مهلت ۸ روزه برای دریافت مدارک به ایسنا گفت: در طی روزهای گذشته فشارهای زیادی به سازمان لیگ برای عدم سخت گیری در موضوع تعیین صلاحیت ها وارد شده است اما به طور قطع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تن به سند سازی در این پروسه نخواهند داد.

وی افزود: کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در مهلت چهار روزه بررسی مدارک باشگاه‌ها، همچنان نسبت به رفع نقص و دریافت مدارک تکمیلی باشگاه‌های مذکور اقدام خواهد کرد، اما این به معنی تایید صلاحیت و رفع مشکل نخواهد بود چرا که مدارک ارائه شده نقص‌های جدی دارد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد باشگاه های ایرانی در طی روزهای گذشته به شدت از سوی طلبکاران خود تحت فشار بوده‌اند به نوعی که برخی از آنها اصطلاحا با خفت‌گیری به دنبال تحمیل شرایط خود به این باشگاه ها بوده‌اند. بر این اساس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای امکان تکمیل مدارک در مهلت موجود برای بررسی مدارک را به باشگاه ها داده تا آنها فرصت بیشتری برای رفع نقایص داشته باشند.

به نظر می‌رسد که حذف باشگاه نفت از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است، اما در میان سه باشگاه دیگر، استقلال تهران بدترین وضعیت را دارد. حال باید دید که در مهلت جدید آیا باشگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات و احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا اقدام می‌کنند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرحسین

      تو تمام رسانه ها به صراحت آمده که سالهای گذشته فدراسیون سندسازی کرده، نمی ترسید به گوشafc برسه؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج