۶۲۳۲۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شمسایی : بازی با حفاری سخت است

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت:حفاری یکی از تیمهای خوب و با سابقه لیگ ایران هستند و ما می دانیم بازی سختی داریم اما همانطور که بازی سخت است بازی کردن در مقابل حفاری لذت دارد.

خبرگزاری فارس: وحید شمسایی درمورد بازی این هفته تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل حفاری اهواز گفت: همانطور که قبلا گفتم امسال لیگ باکیفیتی داریم و همه تیم‌ها فوق العاده هستند الان سه هفته است که ما با سه متوالی است که بازی‌های ما با تیم‌های مدعی است و این هفته هم با تیم خوب حفاری است و بازی با این تیم را نمی‌توان گفت بازی ساده‌ای است و این بازی هم همانند بازی‌های قبل سخت است.

وی در ادامه گفت: حفاری یکی از تیم‌های خوب و با سابقه در لیگ‌ ایران است و این تیم همیشه در لیگ برتر یکی از مدعیان برای قهرمانی بوده است این تیم سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و از لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار خوب هستند و بازی کردن در مقابل این تیم همانطور که سخت است اما لذت خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت:قطعا ما روز جمعه بازی سختی داریم، اما می‌رویم که بهترین عملکرد خود را در اهواز داشته باشیم و ا ین موضوع را به خوبی می‌دانیم که بازی کردن در اهواز در مقابل این همه تماشاگر بازی بسیار مشکلی است،‌اما به لطف خدا می‌رویم که با یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا در این هفته مصدوم یا محرومی داریم، گفت: خیر همه بچه‌ها از نظر شرایط روحی و جسمی خوب هستند و محرومی نداریم اما مصدوم را فکر کنم جواد اصغری مقدم را به همراه نداشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج